ایرج عرب در گفت‌وگو با برنامه زنده تهران ورزشی در رادیو و در مورد اینکه تیم پرسپولیس سال ۹۸ را خوب شروع کرده،‌گفت: بله، ما برای قهرمانی در هر سه جام تلاش می‌کنیم به لحاظ باشگاه و مدیریت همه کارها به خوبی انجام می‌شود و به لحاظ فنی هم اوضاع بر وفق مراد است.

عرب در مورد مسائل مالی باشگاه گفت: مسائل مالی همیشه سخت است نمی‌شود گفت همه چیز خوب است اما ما هزینه‌ها را مدیریت می‌کنیم اگر این مسابقه در تهران برگزار می‌شد برای ما یک دهم هزینه داشت، ما یک ماه پیش به فدراسیون نامه زدیم، دو روز پیش هم نامه زدیم که هزینه‌ها را به ما بدهند چون واقعاً انصاف نیست.

وی در ادامه افزود: اگر این بازی در تهران بود ما فقط یک شب هتل داشتیم و یک یا دو شب هم هتل ناظران بود و برای استفاده از ورزشگاه آزادی هم مشکلی نداشتیم. تیم ما دیروز به امارات رفته است. هتل، رفت و آمد، پرواز رفت و برگشت، هزینه‌های دلاری آنجا و ناظران همه این‌ها هزینه مضاعف است و البته خستگی‌ها هم به این‌ها اضافه می‌شود.ما به آقای تاج نامه زدیم که این مشکل را حل کنند خود من هم امروز برای بردن ارز به مشکل خوردم این‌ها مشکلاتی است که دیده نمی‌شوند اما ما برای اینکه فضا آرام بماند و تنش به وجود نیاید مصاحبه‌هایمان مثبت است و می‌گوییم خوب است!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل حاشیه‌ای که طی چند روز اخیر برای این تیم به وجود آمده، گفت: پرسپولیس نماینده ایران است و باید از آن حمایت کنیم، باید از تنش جلوگیری کنیم تا تیم با آرامش به زمین برود.

وی در خصوص شایعه نزدیک شدن برانکو به تیم ملی گفت:‌ نه این‌ها هیچکدام مطرح نیست دیروز هم گفتم فیفا نامه‌ای زده اما اگر نامه بزند به فدراسیون می‌زند فکر کنم ایمیل خبرگزاری را اشتباه گرفته بود! البته اشتباهی سهوی بود اما تبعاتی داشت. همه باید مراقب باشیم که تیم‌ها در آرامش باشند باید با آرامش حرکت کنیم و بدون حاشیه موفق‌تر هستیم.

عرب در خصوص کمک باشگاه پرسپولیس به سیل‌زدگان و حضور بیرانوند در لرستان گفت: این موضوع، موضوعی است که کام هموطنان‌مان را تلخ کرد و همه ناراحتند. بیرانوند فرزند لرستان است ما به هلال‌احمر هماهنگ کردیم و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در درفشی‌فر را تقویت کردیم او هم فراخوان زد و کمک‌هایی جمع شد و ۱۰ کامیون به آنجا رفت. امیدواریم کمک‌های دیگر تماشاگران هم برسد تا بتوانیم آنها را به دست مردم برسانیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص حساسیت‌های بازی‌های پایانی لیگ برتر و چالش‌های ایجاد شده با داوری، گفت: من در بحث فنی دخالت نمی‌کنم و افراد فنی باید به این مسئله بپردازند و همیشه سعی کردیم با آرامش جلو برویم اگر موضوعی بوده به صورت کتبی پیگیری کردیم. امیدواریم مشکلات داوری هر چه زودتر حل شوند و سیستم VAR همه به زودی راه بیفتند تا این حرف و حدیث‌ها کمتر شوند.

وی در خصوص پاداشی که اخیراً باشگاه پرسپولیس دریافت کرده، گفت:‌سعی کردیم در این مدت با این پاداش بسیاری از مشکلات‌مان را حل کنیم و به نحو احسن و با دقت لازم از آن استفاده کنیم.

عرب در پایان و در خصوص مصدومیت‌های پی در پی کمال کامیابی‌نیا گفت: ان‌شاءالله بعد از بازی مهم فردا با آقای برانکو در این مورد صحبت خواهیم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.