غلامعباس بهرامی نیا دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جاده اهواز - آبادان و مسیر برگشت آن از امروز دوشنبه به دلیل آبگرفتگی پل بحره و احتمال ریزش تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس پلیس راه آبادان - اهواز نیز با اعلام بسته شدن جاده آبادان - اهواز به دلیل آبگرفتگی بخش هایی از این جاده به خبرنگار ایرنا گفت: جاده قدیم اهواز - خرمشهر مسیر جایگزین بوده و رانندگان خودروها تا بازگشایی مسیر از جادهاهواز - خرمشهر تردد کنند.

سرگرد بهنام طیبی افزود: با بسته شدن جاده سراسری آبادان - اهواز پلیس راه آبادان از امروز دوشنبه ازتردد خودروها در این جاده جلوگیری می کند.

به گزارش ایرنا یکی از جاده های اهواز به خرمشهر معروف به جاده امام جعفر صادق (ع) نیز بدلیل نفوذ آب کارون به سطح جاده در کیلومتر ۱۷ از روز گذشته بسته شده است.

با بسته شدن ۲ جاده اهواز - آبادان و جاده امام صادق خرمشهر اکنون تنها یک مسیر ارتباطی بین شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان به مرکز استان خوزستان وجود دارد.

جاده اهواز - آبادان به طول ۱۰۰ کیلومتر از جاده های مهم ترانزیتی جنوب غرب خوزستان است که منطقه آزاد اروند و شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان را به اهواز متصل می کند.

جاده اهواز - شوش - اندیمشک نیز به دلیل طغیان رودخانه کرخه دچار آب گرفتگی شده و از روز یکشنبه بر روی خودروهای سبک و سنگین بسته شده است.

طغیان رودخانه های کرخه ، دز و کارون بسیاری از مناطق استان خوزستان را درگیر سیل کرده است.

تاکنون دستور تخلیه ۱۸۲ روستا و ۶ شهر در استان خوزستان صادر شده است .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.