حسین فرکی، سرمربی پیکان عصر دوشنبه پس از شکست تیمش برابر سایپا در نشست خبری اظهار کرد: با این باخت برگشتیم سر نقطه اول. این که تمرکز کنیم روی بخش‌هایی که عیب و ایراد دارد و این ایراد از نیم فصل اول است. ما داریم تلاش می‌کنیم اما تلاش‌مان نتیجه نمی‌دهد. در چند بازی نتیجه خوب داریم اما در این بازی و در نیمه اول بازی پایاپای بود و در نیمه دوم تیم برتر بودیم اما سایپا این بازی را برد.

او ادامه داد: دوستی و هم‌دلی در تیم ما بسیار پایین است. نمی‌دانم با بازیکنان چگونه رفتار کرده‌اند که این‌گونه شده و نتیجه‌اش هم همین می‌شود. ما بعد از عید نتوانستیم شرایط تمرین خوبی داشته باشیم اگر هم خوب بود نبود دوست و رفاقت در تیم اجازه عملکرد خوب را نمی‌داد. اگر این‌طور ادامه پیدا کند باید بیش‌تر به جوانان فرصت دهیم و قید بعضی از بازیکنان را بزنیم.

فرکی افزود: در این بازی از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و مهاجمان ما که جایگزین مهاجمان اصلی بودند از فرصت‌ها استفاده نکردند. در نیمه دوم هجومی آغاز کردیم و به گل رسیدیم و می‌خواستیم به گل مساوی برسیم اما گل سوم را دریافت کردیم. از بازیکنان و رفتارشان ناراضی هستم و باید به دنبال تحول در تیم باشیم.

وی گفت: هیأت مدیره حمایت خود را از تیم دارد و پیش‌بینی ما این بود که تیم را در جایگاه خودش حفظ کنیم و به فکر فصل بعد باشیم. کار ما در ادامه سخت است و با تیم‌های مدعی و هم رده خود بازی داریم. باید ما روی آینده خود فکر کنیم که چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: بازیکنان تمرکز لازم را ندارند. وقتی تمرکز وجود ندارد بی تفاوتی هم در ادامه پیش می‌آید. ایجاد کردن این تمرکز کار سختی است. من از محمد قاضی ناراحت نیستم. او بازیکن خوبی است. هشت بازی است که گل نزده و ما باید از او ناراحت باشیم. بازیکنان می‌خواهند به فکر خودشان باشند و من نمی‌گذارم چنین اتفاقی بیفتد. من نمی‌خواهم بازیکنان برای خودشان آمار جمع کنند. من بازیکنی می‌خواهم که گل بزند اگر هم نزند همراه تیم باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.