علی دایی بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل پیکان گفت: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و بازی جذابی بود. پیکان موقعیت‌های زیادی داشت که به گل نرسید و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. قبل از گل اول ما هم موقعیت‌های گل داشتیم که از دست دادیم. در ادامه هم بهتر از پیکان بودیم. می‌دانستیم در نیمه دوم شرایط بازی سخت می‌شود. کمی هم بدشانس بودیم و دو توپ را به تیرک دروازه زدیم و در نهایت گل سوم را در آخر بازی زدیم. این مسابقه برای ما خیلی مهم بود. هنوز هم نمی‌دانیم چطور در بازی رفت ۳ بر صفر باختیم در حالیکه در آن بازی هم می‌توانستیم برنده شویم.

دایی تصریح کرد: تمام ضعف‌های پیکان را می‌دانستیم و نقاط قوت حریف را هم می‌دانستیم. صدرصد نه ولی ۷۰-۸۰ درصد شرایط ما بهتر از حریف بود و از نظر فنی بهتر از پیکان بودیم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه قبل از بازی با پرسپولیس توانستید یک برد پرگل به دست آوردید گفت: مطمئنا بازی با پیکان برای ما خیلی مهم بود و ما را به جمع ۶ تیم اول برگرداند و قبلا هم گفتم تمام توان مان را تا آخر لیگ می‌گذاریم و محکم و مردانه بازی می‌کنیم و برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. باشگاه باید حمایت کند از بازیکنان، در حال حاضر باشگاه از پرداخت ها عقب است . امیدوارم قبل ازبازی با پرسپولیس این مشکل را جبران کنیم و در ادامه لیگ هم بهتر بازی خواهیم کرد.

دایی افزود: تنهایی نمی‌شود کار کرد. من به تنهایی نمی‌شود کار کنیم. اگر باشگاه حمایت کند و آرامش را به تیم ما بدهد راحت‌تر می‌توانیم کار کنیم و۷ بازی را هم به خوبی پشت سر می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه تغییر مدیریت باعث شده از نظر مالی تغییر کند گفت: خیر، مدیرعامل و چند نفر دیگر که همیشه کنار ما بودند و هستن د و هنوز هم کنار ما هستند. ۷-۸ نفری هستند که عاشقانه ما را حمایت کردند.

دایی در مورد اینکه چرا هیچ شبکه تلویزیونی این بازی دربی خودرو سازان را پخش نکرد گفت: بی تفاوتی نسبت به تیم‌های لیگ برتری نیست و بی تفاوتی نسبت به تیمی است که من سرمربی آن هستم. شبکه شما، ورزش و... بازی را پخش نکردند فوتبالی نبوده است که بازی ما را پخش نکردند. ما هم مشکلی نداریم و کارمان را می‌کنیم. انشاله تیم هم نتیجه بگیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.