سرهنگ اکبر آقابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در پی گزارش سرقت‌های تیزدستانه از بانوان در مراکز تجاری شلوغ و اتوبوس‌های بی.آر.تی در شهر مشهد و اعلام شکایت مالباختگان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی مشهدمقدس ادامه داد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری بانوان مشهد در اجرای این ماموریت ضربتی با تقویت گشت‌های نامحسوس، به سه زن که در مقابل مراکز تجاری پرسه می‌زنند مشکوک شده و آنها را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ آقابیگی افزود: این سه زن با نزدیک شدن به خانمی در ایستگاه اتوبوس، محتویات کیف دستی‌اش را به سرقت بردند و بلافاصله به داخل یک مجتمع تجاری رفتند. متهمان دقایقی بعد کیف پول یک زن دیگر را به سرقت بردند و قصد فرار داشتند که ماموران کلانتری بانوان وارد عمل شده و راه فرارشان را سد کردند.

وی خاطرنشان کرد: با انتقال متهمان به کلانتری بانوان و در تحقیقات اولیه مشخص شد که دو زن جوان خواهر بوده و با عمه خود از تهران برای سرقت به مشهد آمده و دارای سوابق کیفری هستند و حتی متهم ردیف اول این پرونده، پس از تحمل ۵ سال حبس بخاطر سرقت دو ماه قبل آزاد شده و دخترش نیز در زندان است.

فرمانده انتظامی مشهد تاکید کرد: از متهمان سه دستگاه تلفن همراه و مبلغ دو میلیون هشتصد هزار تومان وجه نقد، تعدادی مدارک شناسایی و چند دست لباس نو سرقت شده از مغازه‌ها و دو عدد کیف پول مسروقه کشف شده و تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.