رامبد جوان اخیراً نسبت به ممیزی در تلویزیون اعتراض کرده و نوشته بود: با ۲۶ سال کار در تلویزیون هنوز نفهمیدم چه چیزهایی قابل پخش است و چه چیزهایی نیست. شک ندارم بقیه همکارانم هم نمی‌دانند و شک ندارم مسئولین محترم پخش هم نمی‌‌دانند.

امجدی مدیر پخش شبکه نسیم در این باره به خبرنگار فارس گفت: اصول کلی ضوابط پخش، ثابت است ولی ممکن است مصادیق مختلف با توجه به وقایع و الزامات اجتماعی فرهنگی سیاسی و متاثر از آنها تغییراتی کند.

مدیر پخش شبکه نسیم از سیاست‌های نظارتی این شبکه به عنوان یکی از مهمترین سیاست‌ها یاد کرد و تصریح کرد: آقای جوان خودش بهتر می‌داند در حدود ۴ سال که با این شبکه کارکرده مدیران شبکه تمام همکاری خود را انجام دادند و ناظران در سخت‌ترین شرایط هم کنار گروه خندوانه بوده‌اند.

امجدی گفت: از اظهارات آقای جوان با سوابق موفق برنامه‌سازی تعجب کردم، چون سیاست‌های نظارتی در هر شب متناسب با زمان و اقتضائات شبکه مورد نظر متفاوت است و این چیز عجیب و غریبی نیست.

وی تأکید کرد: در طول این سال‌ها موارد متعددی بوده که به دلیل نزدیکی زمان تولید و پخش، همکاران ناظر پا به پای عوامل تولید و در حجم فشرده کاری برنامه‌ها را به پخش رسانده‌اند.

امجدی در پایان ابراز امیدواری کرد: برنامه‌سازان محترم در اظهارنظرهای خود انصاف و همه‌جانبه‌نگری لازم را معمول دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.