در شب دوم از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دو بازی آغاز شد و در یکی از این دیدارها منچستر یونایتد در اولدترافورد میزبان بارسلونا بود و در دیگر دیدار آژاکس در آمستردام پذیرای یوونتوس بود.

**منچستر یونایتد صفر  -  بارسلونا یک

گل: لوک شاو (گل به خودی)

شیاطین سرخ در اولدترافورد میزبان مسی و یارانش بودند که با یک گل مغلوب شدند. تاثیر گذاری مسی و سوارز و ضربه ستاره اروگوئه‌ای در دقیقه ۱۲ باعث شد تا دروازه منچستر یونایتد روی اشتباه لوک شاو در دقیقه ۱۲ باز شود.

در این نیمه شیاطین سرخ باز هم موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه منچستر ایجاد کردند که در یکی دو صحنه دخه‌آ مانع گلزنی دوباره کاتالان‌ها شد.

شاگردان سولسشر در نیمه دوم تلاش کردند تادروازه بارسا را بازکنند وبازی را به تساوی بکشانند اما این اتفاق رخ نداد تا شاگردان والورده بردی خوب را در تاتر رویاها بدست آورند.

**آژاکس یک - یوونتوس یک

گل‌ها: رونالدو ۴۵ (یووه)، نرس ۴۶ (آژاکس)

تیم هلندی خیلی خوب بازی را شروع کرد و بارها بانوی پیر ایتالیا را تحت تاثیر خود قرار داد اما در اواخر نیمه دوم این کریس رونالدو که با ضربه سر تماشایی و استادانه خود گل اول بازی و یووه را در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند.

نیمه اول با برتری یک گله یووه به پایان رسید اما هنوز نیمه دوم آغاز نشده بود که آژاکسی‌ها به گل رسیدند. داوید نرس در دقیقه ۴۶ با نفوذ عالی خود و از پیش رو برداشتن بازیکنان یووه توپ را وارد دروازه کرد.

در ادامه نیمه دوم تیم هلندی موقعیت‌هایی را روی دروازه یووه تدارک دید اما نتوانست گلزنی کند. یوونتوسی‌ها هم موقعیت گلزنی داشتند و حتی داگلاس کاستا تیرک دروازه تیم هلندی را لرزاند. در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.