محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه جامع انتخابات در این کمیسیون، گفت: این لایحه که درباره انتخابات مجلس،ریاست‌جمهوری، شوراها و بخش اجرایی انتخابات خبرگان رهبری است که در کمیسیون در حال بررسی آن هستیم.

وی با بیان اینکه درباره انتخابات مجلس در لایحه جامع انتخابات بحث‌های مطرح شده است اما نمایندگان پیش از آن طرحی را تدوین و در قوه مقننه در حال بررسی آن هستیم، ادامه داد:اگر طرح نمایندگان درباره انتخابات مجلس مصوب شود این موضوع جایگزین مباحثی خواهد شد که در لایحه جامع انتخابات ذکر شده است.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد:پیش از این نیز نمایندگان طرح‌های درباره انتخابات شوراها به کمیسیون ارائه کردند که در حال بررسی آن هستیم و درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز در روزهای آینده مواردی که در لایحه جامع انتخابات ذکر شده را بررسی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اضافه کرد:در روزهای آینده نیز کمیته‌ای برای بررسی  لایحه جامع انتخابات تشکیل خواهد شد که به صورت هفتگی گزارشی را به کمیسیون ارائه می‌کند تا ظرف سه‌ماه بتوانیم این لایحه را در کمیسیون تصویب و برای بررسی در صحن علنی پارلمان به هیئت‌رئیسه قوه مقننه تقدیم کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.