در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم ماشین سازی و نساجی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز از ساعت ۱۶ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی در پایان این دیدار، اظهار داشت: مشخص بود این هفته در یک بازی بسته خواهیم بود و چشم به حملات خواهیم داشت. در نیمه اول نتواستیم از خط دفاعی رد بشویم. در این شرایط باید مراقب باشیم ضد حمله نخوریم. نساجی حتی یک موقیعت نصفه و نیمه نداشت.

وی ادامه داد: دروزاه بان ما بیکار ترین بازیکن  بود. این نوع بازی به خاطر حساسیت در جدول است. باعث شد دو امتیاز را از دست بدهیم. نمی‌خواهم قابلیت های نساجی را پایین بیاورم اما در این شرایط انتظار می‌رود در ضربات آخر بهتر باشیم و از موققعیت ها استفاده کنیم. 

مهاجری در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: انتظار ما از تعویض‌ها بهتر از این بود. درک اینکه تعویض‌ها به زمین رفتند را نداشتم  واین شد ادامه کار ما در جدول. 

وی افزود: جلالی بزرگ ما بود در نیمه اول به دروازه‌ نساجی رسیدیم اما نساجی در این بحث ناکام بود باید در خط حمله ما خوب‌تر باشیم. تعویض‌ها را ۴-۴-۲ کردیم تا از کناره‌ها نفوذ کنیم و اما نتوانستیم از این تعویض‌ها بهره ببریم ضمن اینکه در یک موقعیت واکنش حامد لک خیلی خوب بود.

وی در پاسخ به اینکه چرا از دقیقه ۷۰ به بعد بازی تغییر کرد، گفت: ما آمدیم ۴-۴-۲ کردم از کناره‌ها استفاده کنیم یوسفی و بهزاد کریمی گوشه‌ها بودند و احسان حقیقی را مهاجم گذاشتیم دو هدف داشتیم که از کناره‌ها رد شویم اما نتوانستیم از تعویض‌ها بهره لازم را ببریم اگر بازی مستقیم است باید توپ سوم را برداریم اما امروز فاصله افتاد و توپ سوم را آنها  برداشتند.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد داوری‌ها چیست، گفت: به داوری‌ها تبریک و خسته‌ نباشید می‌گوییم داوری یک مقداری با آنها بهتر بود. خسته نباشید به داوری می‌گویم شاید چند اشتباه داشتند اما اشتباه تأثیرگذار نبود. 

وی افزود: آنها تیم خوبی بودند مخصوصاً بازیکن‌های کناری آنها خیلی سرعتی و تکنیکی بودند باید تلاش کنیم روز به روز در بازی‌های بعدی بهتر شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.