امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم، نمانی را بیان کرد که در ادامه میخوانید:

* درخشش نمایندگان ایران در آسیا باعث اعتلای فوتبال ایران می شود و سهمیه ها را افزایش داده و کمک می کند کرسی های بهتری کسب کنیم. الهلال قدرتمندترین رقیب نمایندگان فوتبال ما بود و در این هفته نتیجه خوبی کسب کردیم که باعث خوشحالی هواداران و اعتلای فوتبال ایران شد.

* فوتبال ما به دلیل محدودیت منابع مالی با مشکل رو به رو است و ما نیز مانند همه باشگاه ها این مشکلات را داریم. بازی دربی بازی خاصی بود و باخت همیشه تلخ است و تیم ما بعد از بازی الهلال به روند خود بازگشته و امیدوارم امروز با یک بازی خوب نتیجه خوبی بگیریم و در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

* دوستان و هواداران نگران تمدید قراردادها نباشند. بازیکنانی که مورد نظر کادرفنی هستند به ویژه پاتوسی و ایسما مشکل تمدید قرارداد ندارند و با تلاش همکاران این مشکلات برطرف می شود.

* در گذشته نیز گفتم که در یک خانواده کوچک اختلاف سلیقه وجود دارد و در خانواده بزرگ استقلال نیز اختلاف سلیقه وجود دارد. هیات مدیره هماهنگ است و معاونین نیز وفاق خوبی دارند و امیدوارم یک نتیجه خوب از دل این ها به دست بیاید.

*مهدی قائدی در اصفهان حضور دارد و مشکل او حل شده است. باقری فعلا حق حضور در تمرینات را ندارد و جلسه ای برای ایشان تشکیل نشده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.