سردار محمد حسین سپهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در مصلی قدس عنوان کرد: دشمنان همواره به اقتدار جمهوری اسلامی و رهبری آن اعتراف کرده اند چرا که این انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و اقتدار آیت‌الله خامنه‌ای، نقشه‌ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز نیز به اینکه آمریکا، سپاه پاسداران را دشمن خود می‌داند، افتخار می کنیم، آمریکا خباثت و نهایت دشمنی خود را با تروریست خواندن سپاه نشان داد.

وی اظهار کرد: نیروهای سپاه، فرزندان و سربازان مخلص انقلاب هستند و همواره در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند. ما آمریکا را شیطان و کفر مجسم می‌دانیم و در دفاع از انقلاب اسلامی در برابر همه دشمنان ایستاده‌ایم.

وی گفت: در طول چهل سال، بیشترین هجمه‌ها از سوی دشمنان علیه ولایت فقیه، ملت ایران و سپاه وارد شده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکا از نیروها و اندیشه‌های انقلابی در وحشت است و جنگ روانی و رسانه ای او نیز به دلیل همین وحشت و هراس است.

وی عنوان کرد: سپاه نماد اقتدار بخشی به روحانیت، رهبری و نظام و مستضعفان و خار چشم آمریکا و مستکبران است.

سردار سپهر بیان کرد: سپاه با سازش و عادی سازی روابط با دشمنان و کفار مخالف است و مبارزه با مستکبران را وظیفه خود می‌داند.

وی گفت: سپاه پاسداران همواره در عرصه‌های سازندگی و میان بلایای طبیعی و یا غیر طبیعی به کمک دستگاه‌های اجرایی آمده و در قالب گروه‌های جهادی خدمات زیادی را انجام داده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در طول ۲۰۰ سال قبل در حدود ۷۰ درصد از خاک ایران در قالب تفاهم نامه توسط افراد نالایق از دست رفت در حالی که به پشتوانه مردم و سپاه در طول دفاع مقدس اجازه ندادیم حتی یک وجب از این خاک به دست دشمن بیفتد.

وی بیان کرد: شکست دشمن با همه امکانات در جنگ تحمیلی علیه ایران،خشم آمریکا علیه سپاه را دوچندان کرد. امروز نیز آمریکا با هزینه میلیاردها دلار در منطقه و عراق و افغانستان شکست سختی را تجربه کرده است.

وی گفت: دشمن به دنبال ایجاد فشار برای تحمیل برجام‌های موشکی به ایران بود و تضعیف قدرت موشکی، پهپادی و نظامی ایران را به وسیله برجام دنبال می‌کرد ولی با تدبیر مقام معظم رهبری در این توطئه نیز شکست خورد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: جنگ بین تمدنی اسلامی و غرب موجب شکست آمریکا شده است از این رو درصدد ایجاد اختلاف های مذهبی است اما نیروهای سپاهی و بسیجی تمامی معادلات آنها را بر هم زدند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی با فرهنگ و تمدن و گفتمان انقلابی خود دنیا را تسخیر می کند و پرچم ناب محمدی را در دنیا به اهتزار در می‌آورد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.