دو تیم فوتبال سپاهان و استقلال از ساعت ۱۷:۴۵ در چارچوب هفته بیست‌و پنجم در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی را استقلال هجومی‌تر آغاز کرد و حتی در دقیقه ۷ می‌توانست توسط ایسما به گل برسد که ضربه زمینی این مهاجم در دستان نیازمند قرار گرفت. پس از آن بازی کمی متعادل شد و اشتباهات در میانه زمین نمی‌گذاشت که تیمی فرصت‌سازی کند.

از دقیقه ۲۰ این سپاهان بود که توانست از حمایت هوادارانش استفاده کند و روی توپ‌های بلند چند موقعیت را روی دروازه استقلال ایجاد کرد که فرصت‌سوزی کی‌روش مانع از گلزنی سپاهانی‌ها شد. همچنین در شوت زیبای کومان در دقیقه ۲۴ از پشت محوطه جریمه با واکنش فوق‌العاده حسینی به کرنر رفت.

با گذشت زمان بازی زیباتر از قبل شد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه دو تیم رقم می‌خورد. شوت پاتوسی در دقیقه ۲۸ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

شاگردان قلعه‌نویی توپ را در ۱۵ دقیقه آخر نیمه نخست در اختیار داشتند اما دفاع منسجم استقلال و توپ‌ربایی هافبک‌های این تیم در میانه زمین اجازه فرصت‌سازی به استقلالی‌ها را نمی‌داد. تلاش دو تیم تا پایان نیمه اول نتیجه‌ای نداشت تا شاگردان قلعه‌نویی و شفر بدون گل زده به رختکن بروند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت الله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، خسرو حیدری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، پاتوسی، فرشید اسماعیلی و ایسما.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.