سیامک مره‌صدق نماینده یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا گفت: در زمانی که سپاه با تمام امکانات خود در حال کمک به سیل‌زدگان در کشور است، دولت ترامپ نه تنها جلوی ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه را به مردم آسیب‌دیده از سیل گرفته، بلکه بزرگ‌ترین نیرویی را که امروز مشغول امدادرسانی به آسیب‌دیدگان است مورد هجمه غیرانسانی و ناجوانمردانه قرار داد.

وی افزود: آنچه که اقدام علیه سپاه به ما ثابت می‌کند این است که دشمنی ترامپ، دشمنی با حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی نیست، بلکه دشمنی با تک‌تک مردم ایران است و مشکل ترامپ فراتر از این حرف‌هاست و مشکل او تمامیت ایران به ماهیت جغرافیایی و یک واحد سیاسی به نام کشور ایران است؛ چراکه با منافع آمریکا ناسازگار است.

 

نماینده یهودیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ آمریکا و هم پالکی‌هایش در خاورمیانه به دنبال این هستند که کشورهای خاورمیانه به کشورهای کوچک و ناتوان تبدیل شوند تا در منطقه به جای یک اسرائیل، ده‌ها اسرائیل وجود داشته باشد. آمریکا نه تنها جمهوری اسلامی، بلکه هیچ ملت آزاده‌ای را که بخواهد مستقل زندگی کند، نمی‌تواند تحمل کند.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: البته این گونه رفتارها آغازی برای افول و پایان آمریکاست. همانطور که اقداماتی که آلمان نازی قبل از جنگ جهانی دوم مرتکب آن می‌شد، پایانی بر تفکر منحط ناسیونال سوسیالیسم بود، این‌ حرکات و اقدامات ترامپ هم پایان استکبار و پایان صهیونیسم بین‌الملل را بشارت می‌دهد.

وی در پایان گفت: آمریکا در حالی سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده که نمایندگان شاهد هستند این نهاد به عنوان انقلابی‌ترین نیروی رزمنده جهان با به‌کارگیری تمام امکانات خود مشغول خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.