سرهنگ محمد باقر توفیقی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته بر اثر بارش‌ها یک دستگاه اتوبوس که در محور عشق ‌آباد به بردسکن در حال حرکت بود، واژگون و در سیلاب طبس - تپه طاق گرفتار شد.

وی افزود: این اتوبوس ۹ سرنشین داشت که در سلامت بودند اما به دلیل وجود سیلاب راه ارتباطی به آنان قطع شده بود و مسافران به سقف اتوبوس پناه برده بودند.

مسدود بودن برخی محورها

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی با بیان این‌که با تلاش نیروهای امدادی و پلیس تمام مسافران این اتوبوس نجات یافتند، تصریح کرد: در حال حاضر محور عشق‌آباد به تپه طاق و بردسکن مسدود است.

توفیقی‌نیا ادامه داد: هم‌چنین بارندگی شدید محور دیهوک به راور و محور حاجی‌آباد به آهنگران و همت‌آباد را مسدود کرده است.

وی با بیان این‌که هم‌چنین محور روستایی آهنگران به همت‌آباد، حاجی‌آباد به آبیز و کال شور و محور روستایی فردوس به کجی نیز بسته است، افزود: محور ماهیرود که روز گذشته مسدود شده بود بازگشایی شده است.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی تصریح کرد: سایر محورها باز و ترافیک روان است و آسمان در اغلب محورها ابری و نیمه ابری و در بعضی نقاط با ریزش پراکنده باران همراه است.

باتوجه به هشدارهای هواشناسی و احتمال شدت گرفتن بارندگی، از شهروندان می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت رانندگی در محورهای استان، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

به گزارش ایسنا، شب گذشته جانشین پلیس راه خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور عشق‌آباد به بردسکن خبر داده بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.