محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی)، مرتضی لطفی را به عنوان عضو هیات مدیره این سازمان منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم مرتضی لطفی آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی، صلاحیت های علمی و اجرایی جنابعالی، با استناد به بند"ب" ماده ۱۷ قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی و پیرو مصوبه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، به موجب این ابلاغ به عنوان "عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی" منصوب می‌شوید.

در دهه چهارم انقلاب یعنی دهه پیشرفت و عدالت و با عنایت به اولویت‌های دولت تدبیر و امید در حوزه رفاه و تامین اجتماعی انتظار می‌رود در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با رعایت قانون مداری سعی و تلاش مضاعف در بعد نظارتی، استقرار انضباطی مالی، مدنظر قرار دادن منابع و مصالح بازنشستگان عزیز و ارتقاء جایگاه آن سازمان از طراحی ساز و کارهای علمی و عملی با دانش محوری و تعامل همه جانبه با مدیرعامل سازمان، تمهیدات لازم را در جهت دوره‌ای ممتاز و درخشان در راه خدمت به جامعه فرهیخته و ممتاز به عمل آورید.

امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) در مسیر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاش صادقانه و در جهت آرمان‌های رفیع امام راحل عظیم الشان (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) موفق و موید باشید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.