تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، حتماً باید یک گلر خوب داشته باشد که پرسپولیس دارد. هنوز آن واکنش استثنایی بیرانوند روی ضربه سر ژاوی در لیگ قهرمانان پارسال آسیا در ذهن هواداران فوتبال مانده است. دیروز هم او واکنش‌هایی داشت که شاید اگر گلر دیگری جایش بود، حداقل یک گل را خورده بود هر چند پرسپولیس هم اواخر بازی حداقل می‌توانست یک گل بزند که بدشانس بود.

شاگردان برانکو برای بازی حساس بعدی با سپاهان، شجاع خلیل‌زاده را ندارند، ولی با بیرانوند و واکنش‌های استثنایی‌اش واقعاً بوی قهرمانی می‌دهند. او در لیگ امسال توپ‌هایی را گرفته که شاید هر دروازه‌بان دیگری بود، حداقل نصف آن‌ها را گل می‌خورد. یادمان نرود که این دروازه‌بان بعد از جام جهانی بهترین فرصت را داشت تا به یک تیم اروپایی برود، ولی قید حداقل ۵۰۰ هزار دلار را زد تا به سومین قهرمانی پرسپولیس کمک کند. در این فوتبال چه بسیار فوتبالیست‌هایی که وسط فصل تیم‌شان را رها می‌کنند و می‌روند، اما بیرانوند وقتی در پرسپولیس ماند که کلی پیشنهاد داشت و در جام جهانی پنالتی کریس رونالدو را گرفته بود.

با تساوی دیروز پرسپولیس و ذوب‌آهن، سایر مدعیان کمی امیدوار شدند تا لیگ همچنان داغ بماند، اما خیلی بعید به نظر می‌رسد که پرسپولیسِ برانکو با این بیرانوند مثلاً ۲ بازی از ۴ بازی باقی‌مانده را ببازد و ۲ بازی دیگر را هم نبرد و تازه بقیه مدعیان هم همه بازی‌ها را ببرند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.