پرسپولیس در شرایطی وارد بازی برابر ذوب‌آهن شد که با ۵ امتیاز برتری نسبت به تیم دوم جدول حاشیه امنیت مناسبی برای خود ایجاد کرده بود و پیروزی در این بازی می‌توانست به معنی نزدیک شدن این تیم به قهرمانی لیگ برتر باشد. شاگردان برانکو در بازی که از قبل هم انتظار می‌رفت سخت باشد به نتیجه تساوی رسیدند تا در صورت پیروزی احتمالی تراکتورسازی، فاصله این تیم با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش به ۳ امتیاز برسد. 

بازیکنان پرسپولیس در پایان بازی در حالی که از شرایط مالی خود ناراضی به نظر می‌رسیدند علیه مدیریت باشگاه موضع گرفتند و مدعی شدند در قبال تلاش‌های آن‌ها و نتایج خوبشان باشگاه باید پاسخ مناسبی داشته باشد و اوضاع مالی تیم را بهبود ببخشد. 

از طرفی مشکل دیگر این تیم بدهی مالی بالای سرمربی تیم یعنی برانکو ایوانکوویچ از باشگاه است. برانکو که شنیده می‌شود برای دریافت بدهی خود به فیفا هم نامه زده تا کنون موضع گیری نسبت به این مساله نداشته و برای جلوگیری از ایجاد حاشیه برای تیمش در این مقطع فصل تصمیم به سکوت گرفته‌است. اما انتظار می‌رود در صورتی که باشگاه نتواند پول قرارداد او را تامین کند شاید حتی تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد. 

باتوجه به موضوعات ذکر شده و اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم دوست ندارند در چنین مقطع حساسی از فصل تیم دچار حاشیه شده و فرصت قهرمانی در لیگ و جام حذفی، هم‌چنین موفقیت در آسیا را از دست بدهد؛ جلسه هیئت مدیره این باشگاه امروز تشکیل شده تا در خصوص تامین منابع مالی و برطرف شدن مشکلات تیم صحبت شود. 

باید دید خروجی این جلسه چه خواهد بود و آیا مدیران باشگاه می‌توانند تیم را بدون دغدغه برای ادامه فصل مهیا کنند یا مشکلات در تیم صدرنشین لیگ ادامه خواهد داشت. 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.