، یحیی گل محمدی بعد از شکست تیمش مقابل نساجی در نشست خبری اظهار کرد: ما هم در نیمه اول و هم نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردیم ولی متأسفانه از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم. از بدشانسی توپ‌های ما داخل چارچوب نمی‌رفت، برد در بازی امروز هدف اصلی ما بود که متأسفانه این اتفاق نیفتاد. به تیم فوتبال نساجی هم تبریک می‌گویم ولی بازی کاملاً یک طرفه بود و در هر دو نیمه سرتر از حریف بودیم. شوتی هم که گل شد تنها توپی بود که روی دروازه ما آمده بود و امروز عدالت فوتبال رعایت نشد و حق ما باخت نبود.

وی افزود: ۳ امتیاز مهمی را از دست دادیم ولی امیدوارم در ۴ بازی آینده نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص شرایط پدیده در نیم فصل دوم گفت: شرایط دو نیم فصل خیلی متفاوت است، قطعاً تیم‌ها تغییرات دارند و همین موضوع کار را در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌کند. در نیم فصل اول هجومی تر بازی می‌کردیم و پاس‌های بیشتری می‌دادیم. البته در بازی امروز ما بد زمانی گل خوردیم و سیستم دفاعی حریف بعد از آن گل بیشتر شد. نمی‌شود نساجی نیم فصل اول و دوم را با هم قیاس کنیم چون مربی این تیم تغییر کرده و شرایط آنها هم عوض شده است. تمرکز دفاعی نساجی امروز خیلی بیشتر بود و توپ‌هایی که ما می‌زدیم در چارچوب نبود.

وی در خصوص نقش تماشاگران نساجی در بردهای این تیم گفت: جو بازی امروز خیلی سنگین بود، وطنی یک استادیوم کوچک است و کار همه تیم‌ها برای برد در قائمشهر سخت است، فکر می‌کنم نساجی در اینجا فقط یک بار باخته بود ولی با وجود این سختی‌ها امروز خوب کار کردیم و فقط در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم.

گل‌محمدی با اشاره به دیدارهای آینده تیمش گفت: کار ما خیلی سخت شد، ما باید استقلال و سپاهان را ببریم و برای ماندن در کورس و گرفتن سهیمه حتماً باید این بازی‌ها را ببریم. در مجموع فکر می‌کنم کار ما خیلی سخت شده است.

سرمربی پدیده با اشاره به شکل بازی تیمش گفت: نوع بازی ما به شکلی است که تیم‌ها را وادار می‌کنیم که دفاع کنند. شاید مالکیت بازی امروز ۷۰ به ۳۰ به نفع ما بود و همانطور که گفتم حقمان باخت نبود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.