رئیس دفتر رئیس جمهوری صبح یکشنبه به بهانه سفر رئیس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت به استان های سیل زده جنوب و غرب ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت:همزمان با ایام و اعیاد نورانی و با برکت شعبانیه و در آستانه نیمه شعبان، عید ولادت حضرت بقیه الله الاعظم و یگانه منجی عالم، حضرت مهدی (عج)، همراه با رئیس جمهوری محترم از سه استان سیل زده کشور ایلام، لرستان و خوزستان بازدید کردیم. 

واعظی اضافه کرد: در این سه استان از نزدیک شاهد جلوه هایی از عظمت، بزرگواری، صبر بر مصیبت، آرامش و طمأنینه در میان مردم بودیم که به واقع وصف نشدنی و غیرقابل بیان است. این شکوه و استغناء و مناعت طبع مثال زدنی، البته وظایف و مسئولیت های دولت و مسئولان امر را نسبت به ادای دین به این مردم نجیب، شریف و سرافراز صد چندان می کند. 

محمود واعظی

وی گفت: از صمیم قلب از مردم خونگرم هر سه استان سیل زده ایلام، لرستان و خوزستان که با وجود گرفتاری ها و خسارت های وارده، همچنان با محبت و لطف و مهربانی از خدمتگزاران خود استقبال کردند، تشکر و قدردانی می کنم. اطمینان می دهم که دولت تا بر طرف شدن همه مشکلات در کنار مردم عزیز سیل زده خواهد ماند و از هیچ تلاشی برای بازسازی خرابی ها و جبران خسارات در حد توان فروگذار نخواهد کرد. 

رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: همچنین لازم می دانم از همه آحاد ملت بزرگوار ایران که از اقصی نقاط کشور با هر آنچه داشتند صادقانه و بی شائبه به کمک هموطنان خود در استان های سیل زده شتافتند و جلوه های مثال زدنی از عشق و فداکاری و ایثار را به تصویر کشیدند سپاسگزاری کنم. 

واعظی در پایان با تشکر ازنیروهای امدادی حاضر در مناطق سیل زده گفت:لازم می دانم از همه نیروهای دولتی، غیردولتی، عمومی، نظامی، انتظامی، امدادی و داوطلب که در این ایام در خدمت هموطنان و بعضا از خانواده های خود دور بودند، نیز کمال تشکر و قدردانی را بعمل آورم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.