برنامه «اختیاریه» که اجرا و تهیه‌کنندگی‌اش بر عهده مرتضی فاطمی، فرزند مدیرکل امور استان‌های رسانه ملی و از دبیران پیشین نشریه پنجره، ارگان رسانه‌ای جبهه پایداری است، به جای ویژه برنامه‌های سنتی ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

این برنامه اخیرا با دعوت از نامزد شکست خورده جبهه پایداری در انتخابات قبلی پیشین مجلس شورای اسلامی، علیرضا زاکانی ، حملاتی تند به مجلسی‌ها و ارکان مجلس شورای اسلامی داشت. او مجلس را تشکلی یک نفره خوانده بود.

فاطمی هم اکنون سریالی هم روی آنتن شبکه سه دارد و فعلا به نظر می‌رسد درحالی که بسیاری از علاقمندان به سیما در حسرت دوری افرادی چون فردوسی‌پور و اخیرا رضا رشیدپور هستند، خیلی اتفاقی آقازاده‌های جوان می‌توانند تاک شوهای زنده یا مستندهای پخش نشده‌شان را در شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن ببرند!

کانال رسمی برنامه اختیاریه با اعلام خبر پخش این برنامه به عنوان برنامه ویژه ماه رمضان نوشته است:«برنامه گفتگومحور «اختیاریه» که شب‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به صورت زنده از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود، قرار است همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب قبل از افطار روی آنتن شبکه پنجم سیما برود. «اختیاریه» در قالب یک ویژه برنامه با موضوعاتی متفاوت از قسمت‌های قبل به مدت ۳۰ شب از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد.»

شبکه ۵ البته این‌روزها برنامه دیگری را هم به اسم «دلصدا» دارد که تهیه‌کنندگی آن بر عهده میثم حسنی برادر احسان حسنی، مدیر موسسه رسانه‌ای اوج است!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.