در اظهاراتی که در برخی رسانه ها منتشر شده، گفته است:

 

*آقای ضرغامی به بزرگ‌ترین کوچ آریایی به تله‌گرام اسراییلی افتخار می‌کرد و کتاب چندکیلوییِ پست‌های اینستاگرامی‌اش را در سخنرانی‌های‌ش تبلبغ می‌کرد و فعالیت در اینستاگرام را تکلیف شرعی می‌دانست ... و حسن آقای عباسی اشغال زمین دشمن و عملیات نامتقارن در حاکمیت مطلق دشمن را تئوریزه می‌کرد و آقای پناهیان شرم می‌دانست یکی انقلابی باشد و اینستاگرامی نباشد و معتقد بود باید آنقدر زمین دشمن را پر کنیم تا مال ما شود! و کاسب میدان هم که، منصور امینی... نیروهای دل‌سوز را متحجر می‌خواند و سازمان و دفتر و دستک و عِدّه و عُدّه‌ای و بودجه‌های میلیاردی و دوره‌های کشوری و ساخت حساب اینستاگرامی و توییتری برای چهره‌ها و آموزش استفاده از فیلترشکن ...

* مگر اینستاگرام و توییتر، هر دو شرکت‌هایی آمریکایی نیستند؟ پس چرا در یکی فیلتر شدید و در دیگری، نه؟ و آیا منتظرید توییتر هم در زمان مناسبی شما را کاملاً فیلتر کرده و کشورمان را تحقیر کند؟

*شما بیش‌از یک میلیون بسیجی را برای دنبال‌کردن حساب سرداران و... به اینستاگرام کشیدید... اکنون چرا دشمن فقط حساب‌های فرماندهی و محوری را بسته و از طرفی بقیهٔ حساب‌های پراکنده را چگونه سازماندهی می‌کنید؟

* آیا بهتر نیست تمام دنبال‌کنندگان سازماندهی شدهٔ حساب‌های بسته شده، نام و تصویر پروفایل خود را فوراً به نام و تصویر فرماندهان سپاه تغییر دهند و اعلام‌کنند به‌خاطر نبودن آزادی بیان در اینستاگرام و توییتر، حساب‌های خود را به نرم‌افزارهای داخلی منتقل می‌کنند؛ تا این‌گونه دشمن هم برای این اقدام وحشیانهٔ خود، حداقل هزینه‌ای داده باشد؟

* آیا وقت آن نرسیده است که صفحات فیلتر شده را به نرم‌افزارهای مشابه داخلی منتقل کرده و رسماً اعلام کنید تا دشمن بفهمد اقدام‌ش باعث تقویت داخلی‌ها شده است؟ و مگر نه این‌که صفحات نرم‌افزارهای داخلی هم در همه‌جای جهان دیده می‌شود؟

* آیا بهتر نیست با نهضتِ شکایت از مسئولینی که وظیفهٔ قانونی خود را انجام نداده‌اند، همراهی کنید و از قوهٔ قضاییه مطالبه کنیم سران تله‌گرام، توییتر و اینستاگرام را رسماً، علناً و عادلانه در ایران محاکمه کند؟ و مجلس را برای استیضاح مقصران و تحقیق و تفحص از دستگاه‌های مربوطه (خصوصاً وزارت ارتباطات و اطلاعات) تحت فشار قرار دهیم؟

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.