مهدی آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته روز گذشته شاهد بارش‌های رگباری خوبی در منطقه بودیم که میزان بارش‌ها در سیردان به ۱۲.۹ میلی‌متر و در کوهین به ۱۲.۶ میلی‌متر رسید.

وی با اشاره به اینکه در شهر قزوین میزان بارش به چهار و نیم میلی‌متر رسید و در کوهین و سیردان نیز شاهد بارش برف شش سانتی‌متری نیز بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: مطابق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا آخر هفته این سامانه در سطح استان استقرار خواهد داشت.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین بابیان اینکه با توجه به زبانه‌های پرفشار شاهد وزش بادهای شمالی و در ارتفاعات پدیده مه خواهیم بود، اعلام کرد: برای امروز وزش باد شدت بیشتری خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود برای بعدازظهر امروز افزایش ابر و در مناطقی بارش‌های پراکنده باران را شاهد باشیم.

 

وی با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته کوهین با دو درجه سلسیوس زیر صفر سردترین شهر و آبیک با ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بوده است، عنوان کرد: برای صبح چهارشنبه و پنجشنبه دمای کمینه در اکثر مناطق استان به صفر یا کمتر از آن خواهد رسید.

 

آخوندی در پایان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی شهر قزوین از یک درجه سلسیوس زیر صفر تا ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر متغیر بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.