در بیانیه کاخ سفید آمده است حفاظت از سلامت مباحثات عمومی پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ محور مذاکرات ترامپ با دورسی بود.

دیروز ترامپ ضمن انتقاد از توئیتر این شبکه اجتماعی را متهم کرد که تعداد فالوورهایش را کمتر از حد انتظار نشان می‌دهد.

ترامپ پا را از این فراتر گذاشته و نوشت برخی بیش از ۱۰۰ میلیون فالوور دارند که منظورش اوباما با ۱۰۶ میلیون فالوور بود.

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار عکس خود و دورسی بعد از ملاقات نوشت: دیدار خوبی بود و موضوعات زیادی پیرامون پلتفرم توئیتر و شبکه‌های اجتماعی مطرح شد. امیدوارم گفت‌وگوها ادامه داشته باشد.

جک دورسی هم نوشت توئیتر برای خدمت به کل جامعه بناشده و قصد داریم آن را مدنی‌تر کنیم.

ترامپ قبل از ملاقات دو توئیت آتشین زده و دار و دسته دورسی را متهم کرده بود که دیدگاه سیاسی داشته (به نفع دموکرات‌ها) و آمار ترامپ و جمهوری خواهان را به‌درستی درج نمی‌کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا ۶۰ میلیون فالوور در توئیتر دارد.

 

حمله ترامپ به توئیتر و حسادت به تعداد فالوورهای اوباما!

ترامپ با قرض گرفتن یک جمله از مجری فاکس نیوز هم به توئیتر حمله کرد و هم به‌طور غیرمستقیم به اوباما!{لینک}

ترامپ در توئیت اول جمله‌ای از ماریا بارتیرومو نقل کرد که گفت: بهترین اتفاقی که برای توئیتر افتاد{عامل رشد و ممانعت از سقوط سهام توئیتر} توئیت‌های دونالد ترامپ بود.

ترامپ با نقل قول این جمله گفت:" او درست گفته است اما توئیتر با جمهوری خواهان صادق نیست. توئیتر تبعیض قائل شده و مردم نمی‌توانند به آن بپیوندند{منظور فالوور ترامپ و جمهوری خواهان شوند} کاربران شکایت زیادی دارند. چرا برخی {اوباما ۱۰۶ میلیون فالوور دارد} بالای ۱۰۰ میلیون فالوور دارند...

اگر توئیتر بازی‌های سیاسی را کنار بگذارد{ما} بیشتر از آنها خواهیم بود. خیلی عجیب نخواهد بود اگر کنگره به موضوع ورود کند و باید ورود کند. باید تعداد فالوورها{ی من} بیشتر باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.