غلامرضا کاتب اظهار کرد: اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما به شدت از اتفاقات اخیر در شبکه ۳ گلایه‌مند هستند این که این اتفاقات باعث جریحه دار کردن مردم و مراجع تقلید شدند.

وی افزود: رسانه‌ی ملی بزرگترین سرمایه ملی کشور است و با عنوان سرمایه بزرگ انقلاب محسوب می‌شود. این که چرا اخیراً مدیر شبکه سه این اندازه حاشیه سازی می‌کند، جای سوال دارد.

این نماینده مجلس یاد آور شد: بعد از اتفاقات پیرامون برنامه ۹۰ اکنون شاهد واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید مبنی بر قماردانستن مسابقه تلویزیونی برنده باش و بعد از آن تذکر مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج روش‌هایی شبیه بخت آزمایی در برنامه‌های صدا و سیما بودیم که یقیقنا آقای علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما باید در این موضوع نظارت جدی داشته باشد و اجازه ندهد اتفاقات نادرستی در رسانه‌ی ملی کشور رخ دهد.

کاتب در مورد سرنوشت پخش مسابقه برنده باش گفت: طبق تذکر مقام معظم رهبری طبیعتاً دیگر نباید این برنامه از تلویزیون پخش شود.

وی تاکید کرد که شورای نظارت بر صدا و سیما در اولین جلسه خود موضوع حذف برنامه ۹۰ و اتفاقات اخیر در پخش برنامه‌هایی که از آن به عنوان قمار قلمداد می‌شود را در دستور کار قرار خواهد داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.