تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، باید فردا (جمعه) از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان برود و در صدد کسب پیروزی است. شاگردان برانکو اکنون با ۵۵ امتیاز در صدر جدول هستند و زردپوشان با ۵۰ امتیاز سوم هستند، اما شاگردان امیرقلعه نویی نیز همچنان امیدوار به کسب برد هستند تا به قهرمانی امید داشته باشند.

پرسپولیسی‌ها برای این دیدار شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و ماریو بودیمیر، محمد انصاری و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت مقابل شاگردان قلعه نویی بازی نمی‌کنند، اما وضعیت شایان مصلح و سیامک نعمتی برای این دیدار مبهم است و احتمال دارد دقایق کمی بازی کنند.  

مصلح پس از مدت‌ها از دیروز (چهارشنبه) در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد تا به مستطیل سبز بازگردد و نعمتی نیز بعد از دیدار با الاهلی دچار مصدومیت جزئی شد، اما امیدوارست به بازی حساس فردا برسد.

از سویی دیگر سپاهان اصفهان که پس از شکست مقابل استقلال دچار حاشیه شد، اما هفته گذشت سایپا را ۵ بر ۲ شکست داد و به رده سوم رسید. زردپوشان برای تقابل با پرسپولیس، محمد ایرانپوریان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و به احتمال زیاد حسن جعفری جای او مقابل مهاجمان پرسپولیس بازی خواهد کرد.

گفتنی است، این مسابقه فردا شب (جمعه) به قضاوت بیژن حیدری برگزار خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.