تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، باید فردا (جمعه) از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان برود و در صدد کسب پیروزی است. شاگردان برانکو اکنون با ۵۵ امتیاز در صدر جدول هستند و زردپوشان با ۵۰ امتیاز سوم هستند، اما شاگردان امیرقلعه نویی نیز همچنان امیدوار به کسب برد هستند تا به قهرمانی امید داشته باشند.

پرسپولیسی‌ها برای این دیدار شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و ماریو بودیمیر، محمد انصاری و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت مقابل شاگردان قلعه نویی بازی نمی‌کنند، اما وضعیت شایان مصلح برای این دیدار مبهم است و احتمال دارد دقایق کمی بازی کند.

البته امروز (پنج شنبه) برانکو در نشست خبری بیان کرد که سیامک نعمتی دچار مصدومیت شده و احتمال دارد دیدار با سپاهان را از دست دهد که اگر این اتفاق رخ دهد، ترکیب پرسپولیس با تغیراتی همراه خواهد شد.

علیرضا بیرانوند که مانند همیشه درون دروازه است و سید جلال حسینی همراه با محمد نادری در دفاع میانی بازی می‌کنند و مهدی شیری سمت راست خط دفاعی است. برای دفاع چپ هم به احتمال زیاد محسن ربیع خواه بازی می‌کند پس از مدت‌ها به ترکیب پرسپولیس رسید.

در خط هافبک، حضور کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی قطعی است، اما احتمال دارد سروش رفیعی جایگزین بشار رسن خسته شود. با غیبت احتمالی نعمتی، مهدی ترابی از پست هافبک چپ به مهاجم می‌رود تا کنار علی علیپور بازی کند و امیدعالیشاه از ابتدا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

گفتنی است، این مسابقه فردا شب (جمعه) از ساعت ۲۰:۱۵ به قضاوت بیژن حیدری برگزار خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.