مسعودتابش مدیرعامل سپاهان پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی تحت تأثیر جوی بود که در ورزشگاه ایجاد شده بود. ۹۰ هزار نفر همزمان به سرمربی ما فحاشی کردند و ۲۰-۳۰ نفر از هواداران ما با سر شکسته در بیمارستان هستند و تعدادی از آن‌ها نیز بازداشت شده‌اند.

او درباره اینکه هواداران سپاهان صندلی‌های ورزشگاه آزادی را شکستند گفت: پرسپولیسی‌ها که صندلی ورزشگاه خودشان را نمی‌شکنند. آن‌ها فقط فحاشی می‌کردند. داور باید درست قضاوت می‌کرد.

او درباره حواشی ایجاد شده در پایان بازی گفت: سرمربی پرسپولیس به سینه ناظر بازی می‌زند که این کار درستی نیست. کادر فنی ما فقط کمی اعتراض کرد. آیا به سینه کسی ضربه زد؟ امیدوارم که چنین اتفاقاتی دیگر رخ ندهد زیرا به هر حال ما هم سوم خرداد در اصفهان میزبان پرسپولیس هستیم. چنین صحنه‌هایی در کشورهای دیگر دیده می‌شود که به هیچ وجه خوب نیست و باید فکری اساسی به حال آن کرد. البته ما به هیچ وجه مثل امروز طبقه دوم بالای سکوی پرسپولیسی‌ها را به هواداران خودمان اختصاص نمی‌دهیم. من از این موضوع بسیار تعجب کردم. چگونه هوادار پرسپولیس با چنین جوی روی سر هوادار سپاهان می‌نشیند؟ آیا چنین چیزی تقصیر من است؟ اینها باید در جهت هماهنگی پیش‌بینی می‌شد و این طبیعی است.

او درباره صحبت‌های تهدیدآمیز مدافع تیمش مبنی بر اینکه هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند زیرا تأمین امنیت‌شان با خداست توضیح داد: ما با چنین صحبتی موافق نیستیم. او هم تهدید نکرده است. باید صحبت‌های اورا گوش دهم ببینم چه می‌گوید.

تابش درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: ما هنوز از قهرمانی ناامید نیستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.