این نماینده اسبق مجلس تصریح کرد: استفاده کردن از ظرفیت های کشور در همه ابعاد است که اینگونه نیست؛ ما در عرصه پزشکی از ظرفیت هایمان استفاده کردیم و موفق بودیم اگر در سایر موارد هم به همین شکل باشد اگر کسی بازنشسته شد می داند از ظرفیتش در جای دیگر استفاده میشود.

وی در پاسخ به این سوال که  جوانان بیکار معتقدند گردشی انجام نمی شود  تا از ظرفیت آنها استفاده شود، افزود: در این زمینه هر کسی باید از خودش شروع کند؛ همانگونه که بنده با خودم فکر کردم و اکنون بازنشسته شدم دیگران هم  باید با خود بیندیشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که کشورهای دیگر چگونه با این مقوله برخورد می کنند؟ یادآورشد: نباید ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کرد چراکه ما استثنائاتی داریم اما باید تجربه سایر کشورهای دنیا را خواند اما خود را به جای آنها نگذاریم.

وی بر همین اساس تصریح کرد: زمانی که در مجلس بودم به کره جنوبی سفر کردیم و دیدم که یک پیرزن ورق مس را نرم میکرد؛ درواقع در ژاپن و کره جنوبی وجدان کاری وجود دارد؛ ما سوئیسی فکر میکنیم اما آفریقایی عمل میکنم.در دوره هشتم به آقای لاریجانی گفتم به جای اینکه در  همه طول هفته جلسه علنی داشته باشیم و حرف بزنیم جلسه غیرعلنی برگزار کنیم که برای جوانان چه کار کنیم و از مردم هم راهکار بخواهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.