بشار رسن، ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که از ابتدای لیگ شانزدهم در این تیم حضور داشت، چند ماه مانده به اتمام قراردادش، با امضای توافق نامه ۲ سال دیگر قرارداد خود را با سرخ‌ها تمدید کرد تا مشخص شود او تا پایان لیگ بیستم در جمع قرمز‌های تهران حضور خواهد داشت.

هافبک شماره پنج تیم پرسپولیس که پیشنهادات زیادی داشت، اسفندماه ۱۳۹۷ توافق نامه ۲ ساله‌ای را امضا کرد تا حضورش در پرسپولیس قطعی باشد، اما برانکو ایوانکوویچ چند روز قبل بیان کرد بشار رسن قراردادی با ما ندارد که عجیب بود، اما مدیران پرسپولیس توافقات نهایی را انجام دادند تا مشکلی بوجود نیاید.

یکی از دغدغه‌های بشار، مطالبات امسال او بود که مسئولان پرسپولیس به او قول دادند مطالباتش را تا چند روز دیگر پرداخت کنند تا رسن ۲۳ ساله مشکلی برای حضور در تیم سرخپوش پایتخت نداشته باشد.

هافبک عراقی توانایی بازی در پست‌های هافبک راست، چپ و هجومی را دارد و در نیم فصل اول نقش پررنگی در موفقیت‌های پرسپولیس داشت و در نیم فصل دوم نیز خوب بازی کرد تا مهره با اعتماد برانکو لقب بگیرد.

پرسپولیس اکنون با ۵۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و در چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ باید به مصاف تراکتورسازی برود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.