پرسپولیسی ها در آستانه بازی با تراکتورسازی بیانیه ای را صادر کردند. در این بیانیه آمده است؛

 
باید چشم‌ها را شست
 
تا جور دیگر، دید
 
فوتبال بازی با هم بودن است و رفاقت
 
ولی نه در آن حد که، خانواده‌هایی ترس از رفتن نوجوان و کودک خود در استادیوم‌ها داشته باشند یا ورزشگاهی تخریب شود.
 
ما می‌توانیم مدیریت کنیم و فرهنگ ناب ایرانی بودن خود را در سکوها دیکته کنیم
 
اقوام همدلی داریم. لر، کرد، ترک، ترکمن، عرب و غیره که می‌توانیم در میدان فوتبال رقابت کنیم ولی رفاقتانه از آن لذت ببریم.
 
از این رو کانون هواداران پرسپولیس که همواره سردمدار اشاعه فرهنگ هواداری بوده است، از تمامی همکاران خود در کانون هواداران تیم‌های دیگر این خواهش را دارد که جهت ترویج فرهنگ هواداری، دست یاری دهند تا در کنار هم به مدیریت جو سکوها بپردازیم تا شاهد ظهور بیشتر زیبایی‌های فوتبال در ورزشگاه‌ها باشیم.
 
کانون هواداران پرسپولیس به سهم خود، نگرانی و تأثر خود را بابت اتفاقات هفته‌های اخیر در لیگ برتر را اعلام می‌دارد و خواهان یکپارچگی و اتحاد همه اقوام برای رفاقت و رقابت سالم در ورزش فوتبال است. باید با گذشت، فداکاری، همفکری و مدیریت فضایی پرشور، اما امن ایجاد کنیم.
 
بر همین اساس، پیش قدم شدیم و اعلام می‌کنیم تا بهبود شرایط کنونی، کانون هواداران پرسپولیس از اعزام هوادار و لیدر به تبریز خودداری ‌کند و از هواداران فهیم تبریزی پرسپولیس هم درخواست می‌کند؛ جهت مدیریت صحیح، بازی پیش رو در مقابل تراکتورسازی را از پای گیرنده‌های خود به تماشا بنشینند.
 
کانون هواداران پرسپولیس با شعار کری آری، توهین هرگز از هواداران با فرهنگ تبریزی می‌خواهد با فراموش کردن کدورت‌های گذشته میزبان شایسته‌ای برای تیم پرسپولیس باشند و قطعا در بازی هفته ٢٩ لیگ ما نیز در تهران بهترین شرایط میزبانی را برای هواداران تبریزی فراهم خواهیم کرد تا در کنار یکدیگر از فوتبال لذت ببریم و به همگان ثابت کنیم که در کنار تمام هیجان‌ها و حساسیت‌ها هم می‌شود فوتبال را دید، لذت برد، فارغ از هرگونه تشویش و استرس. انشاا…

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.