حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه، استان سیستان و بلوچستان را به عنوان اولین استان برای سفر رسمی انتخاب کرده‌ که نشانه توجه و اهمیت وی به استان است که قطعا ثمرات بسیار خوبی برای استان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم این سفر برای مردم استان و دستگاه قضایی باعث خیر و برکت باشد و آنچه که خیر مردم است در این سفر رقم بخورد و بتوانیم از ظرفیت مسئولان عالی قضایی در استان به بهترین نحو استفاده کنیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: همزمان با سفر وی به استان نیز ۶ هئیت از مسئولان عالی رتبه قضایی به شهرستان های استان سیستان و بلوچستان اعزام و مسائل و مشکلات قضایی مردم در این شهرستان ها را بررسی می‌کنند که مشکلاتی که توسط این هئیت در استان جمع آوری می‌شود در جلسه مسئولان عالی رتبه قضایی بررسی و تصمیمات لازم برای حل آنها اتخاذ می‌شود.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با نخبگان، دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان، دیدار با روحانیون شیعه و سنی در استان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر ایشان به استان است.

وی افزود: همچنین بازدید از مناطق سیل‌زده منطقه سیستان نیز در دستور کار رئیس قوه قضاییه قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.