سیدغفار دریاباری صاحب صفحه‌ای که صفحه‌ای تقلبی در توییتر با استفاده از عکسش باز شده بود و با انتشار توییتی درباره حشدالشعبی خبرساز شد، درباره نحوه اطلاعش از این اتفاق گفت: چند روز پیش بود که یکی از دوستان نزدیکم به من پیام داد که در فضای مجازی از تصویر من سوءاستفاده می‌کنند و صفحه‌ای به نام سیدمصطفی حجازی مطالبی را علیه حشدالشعبی منتشر می‌کند. 

پیش از مشخص شدن تقلبی بودن این صفحه مهناز افشار به توییت خبرساز این صفحه تقلبی واکنشی نشان داد و البته خیلی زود آن را حذف کرد. این طلبه مازندرانی دراین‌باره افزود: من با کسی که با استفاده از تصویر من سوءاستفاده می‌کند حرفی ندارم، او یک فرد معاند و بی‌معرفت است اما حرف حساب من با سلبریتی‌هایی است که مطالب را بدون تحقیق منتشر می‌کنند و منجر به یتیم شدن فرزندان این روحانی همدانی شدند.

وی درباره علت این سوءاستفاده از تصویر روحانیت گفت: ضدانقلاب با این کار خود قصد داشت دو تا کار را انجام دهد، یک وجهه طلبه‌هایی که برای کمک مردم سیل‌زده آمده بودند را خراب کنند و دوم کمک‌های برادران حشدالشعبی را در مناطق سیل زده زیر سوال ببرند و نتیجه‌اش این شد که یک فرد روحانی در همدان جانش را از دست داد. اما ضدانقلاب و کسانی که به ظاهر قصد دارند انقلاب  و روحانیت را تخریب کنند بدانند که ما تا پای جان پای این نظام ایستاده‌ایم.

دریاباری درباره حضورش در شبکه‌های اجتماعی هم گفت: من تا  پیش از این که این جریانات به وجود بیاید هیچ صفحه توییتری و یا اینستاگرامی نداشتم و فقط در تلگرام فعالیت می‌کردم. به نظر خودم این تصویر منتشر شده از من نیز از  مطلبی که  سال گذشته درباره سیدالشهدا  در تلگرام نوشت برداشته شده و حالا توسط آن صفحه جعلی مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

وی در پایان درباره اضافه کرد: سخت در حال پیگیری هستم تا با افرادی که از این فضا سوءاستفاده کردند برخورد شود، حتی به همین منظور وکیل اختصاصی گرفتم و از این افراد هم شکایت کرده‌ام.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.