وکیل محمدرضا خاتمی در تشریح نخستین جلسه رسیدگی به پرونده موکل خود گفت: ایراد ما عدم صلاحیت دادگاه و وجود شاکی خصوصی بود که دادگاه آن را نپذیرفت و وارد رسیدگی ماهوی شد که بخشی از دفاعیات نیز توسط سیدمحمدرضا خاتمی مطرح شد.

ایراد وکیل محمدرضا خاتمی به عدم صلاحیت دادگاه و وجود شاکی

حجت کرمانی در جمع خبرنگاران در خصوص دادگاه رسیدگی به شکایت از محمدرضا خاتمی درباره اظهارات وی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، گفت: پیرو اخطاریه قبلی جلسه دادگاه امروز در شعبه ۱۰۵۷ تشکیل شد.

وی ادامه داد: جلسه قبلی به دلیل بلاتصدی بودن برگزار نشده بود اما این جلسه به شکل علنی و با حضور اصحاب رسانه و برخی از مقام‌های سابق و اسبق و نمایندگان مجلس و نماینده دادستانی برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه کیفرخواست از سوی نماینده دادستان قرائت شد، ایرادات مطروحه از سوی وکلای پرونده هم مطرح و پرونده وارد روند رسیدگی شد.

کرمانی گفت: ایراد ما عدم صلاحیت دادگاه و وجود شاکی خصوصی بود که دادگاه آن را نپذیرفت و وارد رسیدگی ماهوی شد که بخشی از دفاعیات هم توسط سیدمحمدرضا خاتمی مطرح شد. با توجه به طولانی بودن دفاعایات مقرر شد که وقت تجدید شود و پس از تعیین وقت به وکلای آقای خاتمی ابلاغ خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.