احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت در مورد اشکال کمیسیون ماده ١٠ احزاب به عنوان «پارلمان اصلاحات» گفت: موضوع این طرح در شورای هماهنگی در حال پیگیری است. حال باید دید در مسائل حقوقی اصلاً نیاز به ثبت دارد یا خیر.

وی افزود: البته بحث تغییر نام مطرح شده است که اگر پارلمان اصلاحات ایراد حقوقی داشت، نام این طرح به «مجمع عالی اصلاحات» تغییر کند.

دبیرکل حزب اراده ملت همچنین خاطرنشان کرد: البته در پیش نویس این طرح هر دو نام آورده خواهد شد تا در صورت نیاز به راحتی بتوان آنرا تغییر داد. در اصل اسم این طرح برای ما اهمیت آنچنانی ندارد و بیشتر به دنبال بهره از کارکرد آن هستیم.

وی همچنین در مورد آخرین تغییرات در بررسی طرح پارلمان اصلاحات گفت: با توجه به اینکه انتخابات در اسفند ماه برگزار خواهد شد، هنوز فرصت هست تا موضوعاتی همچون پارلمان اصلاحات به خوبی بررسی شود. کلیات آن هم مدتی است که تصویب شده و در مورد جزئیات هم بندهای بسیاری به تصویب رسیده و تقریباً تصویب جزئیات آن نیز رو به پایان است.

حکیمی پور همچنین در پاسخ به سوالی در مورد سرنوشت شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات گفت: آنچه من میدانم این است که پارلمان اصلاحات ساز و کار جامع‌تری برای مسائل حول جبهه اصلاحات است که در شورای هماهنگی این جبهه در حال بررسی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.