فرهاد مجیدی حالا سرمربی استقلال است. رویایی که برای خیلی از هواداران این تیم در دسترس نبود، حالا به یک حقیقت باورنکردنی تبدیل شده است. استقلال و فرهاد تلاش می‌کنند تا در یک مسیر خوب حرکت کنند اما اسطوره آبی‌ها، نمی‌خواهد خیلی درگیر حواشی باشد. او سه شرط اساسی برای استقلال تعیین کرده که امیدوار است مخالفتی با آن نشود.

نخست آن که فرهاد تاکید دارد سرمربی موقت استقلال است. او در تلاش است تا تیم را تا پایان لیگ هجدهم مدیریت کند. او علاقه‌ای به نشستن روی صندلی اصلی استقلال برای یک دوره طولانی ندارد و فعلا همه چیز حول محور آزمون و خطا می‌چرخد. اما این آزمون و خطا بودن قرار نیست منتهی به یک عملکرد منفی باشد. بنابراین دومین شرط فرهاد برای استقلال، مدیریت نظم تیم است. او می‌خواهد تا زمانی که به عنوان سرمربی استقلال فعالیت می‌کند، همه تصمیم‌های مرتبط با تغییرات ورزشی باشگاه را به تنهایی بگیرد. این یعنی کنار گذاشتن برخی بازیکنان، به دیدگاه او در تغییر شرایط ترکیب کمک خواهد کرد. همانند همان سال‌ها که مرحوم ناصر حجازی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و با تغییراتی که در اردو تیم داد، استقلال را در مسیر درست قرار داد.

اما سومین انتظار او از باشگاه، چندان پیچیده نیست. مجیدی قول گرفته که همه با یکدیگر یک دل باشند. استقلال در روزهای سختی قرار دارد و مدیریت این شرایط، بیشتر از هر زمان دیگری به همدلی نیاز دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.