علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران بیان کرد: ابتدا از مردم خوب تبریز تشکر می‌کنم. زمانیکه از هتل به ورزشگاه می‌آمدیم، یاد بازی‌های جام جهانی در روسیه افتادم که امنیت خوبی داشت و خداراشکر اذیت نشدیم. به هواداران تبریک می‌گویم.

او افزود: بازی خوبی بود و می‌توانستیم پیروز شویم تا خیال هواداران و خودمان را راحت کنیم و می‌دانستیم تراکتورسازی در تبریز همه تیم‌های مدعی (استقلال، سپاهان و پدیده) را برده بود، اما خیلی زود گل زدیم، ولی حیف شد که بازی مساوی تمام شد.

بیرانوند در مورد شعار‌های هواداران تبریزی علیه خودش اظهار کرد: من چیزی نشنیدم. مردم تبریز خیلی خوب برخورد کردند و دوست داشتند تیم‌شان ببرد و تیم خودشان را تشویق می‌کردند. سنگ پرانی هم حتما از دست شان در رفته بود.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص صحنه درگیری با عالیشاه عنوان کرد: در آن صحنه هواداران فکر کردند که وقت‌کشی می‌کنم. در دقیقه ۴۵ نیمه اول وقتی توپ به اوت رفت، عالیشاه می‌خواست زودتر بازی شروع شود، اما من به عنوان دروازه‌بان باید بازی را شروع کنم و بعد از آن برانکو هم ناراحت شد و من از این موضوع عصبی شدم و از عالیشاه معذرت خواهی می‌کنم.

او درباره عملکرد دفاعی تیمش خاطرنشان کرد: دفاع خوبی داریم و عملکرد خوبی تا الان داشته‌ایم، در صحنه گل تراکتورسازی تمرکزمان را از دست دادیم، ما مقابل ذوب‌آهن و سپاهان مساوی کردیم و ناراحت بودیم، اما دیدیم امتیاز آن ۲ بازی هم به دردمان خورد.

بیرانوند در پایان گفت: فکر می‌کنم بازی با تراکتورسازی هم که مساوی کردیم، برای ما فرقی با ۳ امتیاز نداشت و اگر می‌بردیم باید ماشین‌سازی را در تهران می‌بردیم و الان هم بعد از تساوی امروز باید ماشین‌سازی را ببریم، سپاهان بازی سختی در مشهد مقابل پدیده دارد و ان شالله بتوانیم جشن قهرمانی را مقابل ماشین‌سازی در تهران بگیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.