برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (پنج‌شنبه) تیمش درباره بازی روز گذشته تیمش برابر تراکتورسازی و عدم حضورش در نشست بعد بازی اظهار کرد: بازی دیروز یک بازی عالی بود و یک فضای واقعی فوتبالی بود. داوری بسیار خوب بود اما حیف که نبردیم ولی تراکتور با لیاقت امتیاز گرفت. ما بعد از اینکه گل اول را زدیم چند موقعیت را از دست دادیم و آن‌ها انگیزه بیشتری به دست آوردند اما ما هنوز صدر جدول هستیم و به چهار امتیاز احتیاج داریم تا قهرمانی را به دست آوریم. امسال داربی‌هایی را که برابر تراکتور، سپاهان و استقلال داشتیم نباختیم. با توجه به وضعیتی که پیش می‌رود باید از امتیازگیری‌مان راضی باشیم.

او ادامه داد: من همیشه من دوست دارم نتایج با کیفیت‌تر باشد اما موفقیتی بسیار عالی خواهد بود که برای بار سوم قهرمان شویم. در تبریز جو طوری بود که نتوانستم به نشست خبری بروم. من از خبرنگاران فرار نمی‌کنم. فرق هم نمی‌کند ببریم یا ببازیم چون شما (خبرنگاران) کار خودتان را می‌کنید.

برانکو درباره اینکه رأی کمیته اخلاق درباره اتفاقات دیدار تراکتورسازی و پیکان خاطرنشان کرد: ما واقعاً گله‌ای از تبریز نداریم جو خوبی بود اما فقط هواداران ما نبودند. جو کاملاً فوتبالی بود. بازیکنان به زمین آمدند و کار خودشان را انجام دادند و از همه مهم‌تر اینکه داوری عالی بود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پندار خمارلو اعلام کرده که برانکو به علت مشکل روحی به نشست نیامده گفت: این را ۱۵ بار از من نپرسید هفته‌های دیگر هم بوده که نرفتیم.

او افزود: ما باید بدانیم تراکتور تمام داربی‌هایش را برده است و فقط ما را نتوانست ببرد. این تیم مربی عالی دارد و مربی تیم‌های ملی هم بوده و بازیکنان بسیار خوبی دارد من هم دوست دارم تیم من با کیفیت باشد.

برانکو ادامه داد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و الان تمرکز ما روی تیم پاختاکور است. این بازی سختی و برنامه‌ریزی داریم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم. پاختاکور تیم خوبی است و ۸ بازیکن ملی پوش دارد و مربی‌ای دارد که تجربه کار در هلند و ترکیه را دارد و بازیکن بزرگی در آژاکس بوده. این تیم تقویت شده و بودجه بالایی دارد. عجیب هم نیست با ما و السد و الاهلی در سخت‌ترین گروه قرار دارد.

او درباره بودیمیر هم گفت: این بازیکن در رقابت برای ترکیب اصلی خواهد بود. امروز هم تمرین کرد و جزوگزینه‌هاست.

او درباره نامه فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: این سوال، تا آخر فصل موضوع بحث نیست. ما ۶ بازی دیگر داریم. این سوال را نپرسید. من که هیچ‌وقت درباره حقوق شما سوال نمی‌کنم. این مسائل موضوع الان ما نیست.

او درباره اینکه می‌تواند با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود هم گفت: من هم می‌توانم مثل دیگر بازیکنان با تیم‌های دیگر مذاکره کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.