احمدوند، یکی از شهروندان ایلامی محله خیابان پیام ایلام، از قطع شدن آب در این محله گلایه‌مند است و می‌گوید: قطعی آب در این محله،۲۴ ساعت است به صورت مستمر ادامه دارد و به رغم تماس و مراجعه با آب و فاضلاب شهری کسی پاسخگوی مردم منطقه نیست.

وی در ادامه گفت: پنج شنبه بدون اطلاع رسانی درست از طرف شرکت آب و فاضلاب استان مبنی بر قطع آب شرب مناطقی از شهر ایلام  که آب شرب آن قطع می شود متاسفانه آب شرب خیابان پیام به مدت ۲۴ساعت قطع شد و چون نام این خیابان در فهرست مذکور اعلام نشده بود باالطبع ما نیز در فکر ذخیره سازی آب نبودیم و همین امر باعث بروز مشکلات متعددی برای اهالی این خیابان شده است.

شهروند دیگر به نام فتاحی در ادامه بیان داشت: باتوجه به این‌که فرزند خردسال داریم و برای بهداشت و مصرف آب شرب در مضیقه هستم از مسئولان در خواست کمک داریم.

 بی کیفیتی آب مصرفی و اُفت فشار آب زندگی مردم ایلام  را مختل کرده است

ضیایی دیگر شهروند ایلامی از ساکنان محله رزمندگان نیز اظهار داشت: امروز« جمعه » نیز بدون اطلاع قبلی متاسفانه مجددا قریب به دوساعته آب شرب محله ما قطع شده است.

وی گفت: قطع آب در ایلام، بی کیفیتی آب مصرفی و اُفت فشار آب زندگی مردم ایلام  را مختل کرده است، چرا مسئولان به خواسته‌های مردم اهمیت نمی‌دهند مگر وظیفه آنان خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان نیست.

احمد‌وند به نمایندگی از اهالی منطقه صنایع‌ ایلام واقع در روبروی حسنیه امام حسن مجتبی (ع) به خبرنگار تسنیم گفت: پس از بارندگی‌های سنگین اخیر به‌مدت یک ماه است منازل واقع در «منطقه صنایع» ودچار افت فشار آب شده است.

وی افزود:به جز آخر شب هیچ‌گونه استفاده‌ای از آب گرم نداریم و به دلیل افت فشار آب آبگرمکن روشن نمی‌شود.

احمد‌وند، در ادامه بیان کرد:  در تماس‌های مکرر با اداره آب منطقه ای قول پیگیری دادند اما کماکان شاهد افت فشار آب هستیم.

قطعی آب در ایلام به علت شکستگی خط انتقال سد ایلام«گُل گُل»

این در حالی است  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پاسخ به مطالبات مردمی و گلایه از وضعیت آب شرب مصرفی اظهار داشت: قطعی آب در ایلام به علت شکستگی خط انتقال سد ایلام«گُل گُل» است و  اکیپ‌های حوادث و اتفاقات هم اکنون در محل حادثه مستقر هستند و در حال رفع خرابی و شکستگی می باشند.

تسنیم،  فرسوده بودن شبکه آب ایلام، شکستگی لوله انتقال و مسائلی از این دست سال‌ها است در پاسخ به گله مندی مردم ایلام از علت کم‌آبی، قطع مکررآب، بی کیفتی آب و کاهش فشار مطرح می‌شود اما تاکنون اقدامات انجام شده برای این مهم بیان نشده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.