" مجید جلالی " شامگاه جمعه و پس از شکست ۲ بریک تیمش نساجی مازندران برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت" متأسفانه دراین دیدار هیچ کدام از چیزهایی که می‌خواستم را انجام ندادند و همین باعث باخت ما برابر نفت شد.

وی افزود: باختیم و مسئولیت این شکست با من هست و از تماشاچیان عزیز که با وجود این باخت ناراحت کننده، از ما حمایت کردند و خیلی متین با نتیجه کنار آمدند، واقعاً شرمنده و از آنان ممنون هستم.

سرمربی تیم نساجی مازندران در ادامه گفت، تا پیش از بازی برابر تیم صنعت نفت، نساجی در ۱۲ مسابقه قبلی که پنج بازی در قائمشهر برابر تراکتورسازی، پرسپولیس، پدیده، سپاهان و فولاد نمایش ونتیجه قابل قبول داشته و همه از بازی‌های ما لذت بردند.

جلالی گفت، حتی بازی‌هایی که خارج از خانه برگزار کردیم، از جمله بازی با استقلال که با وجود باخت هم خوب بازی کردیم، اما دربازی امروز برابر صنعت نفت آبادان مقصر باخت من هستم، چون می‌خواستیم مدل بازی‌مان را عوض کنیم.

وی افزود: وقتی تیم همیشه یک مدل بازی می‌کند و شما به یک باره مدل بازی را عوض می‌کنید، این اتفاق رخ می‌دهد. ما که امروز زجر کشیدیم و باختیم و از همه هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم نساجی مازندران اضافه کرد، که اینکه تیم حریف ۱۰ نفره بود، فرقی نمی‌کرد. شاید اگر ۹ نفره یا هشت نفره هم بودند، وقتی چیزی که از تیم می‌خواهید، انجام نمی‌شود، این نتیجه حاصل می‌شود

.** گرمای هوا هم برای حریف تأثیرگذار شد

جلالی همچنین در واکنش به تغییر ساعت بازی نساجی و صنعت نفت نیز گفت، الان بازی‌های هفته‌های آخر لیگ است و این مسائل پیش می‌آید. ما هم هفته گذشته در اهواز این شرایط را داشتیم.

وی افزود: اگر ساعت آن بازی تغییر نمی‌کرد، ما به پرواز نمی‌رسیدیم و به همین دلیل درخواست کردیم تا زمان بازی را تغییر بدهند. این مسائلی است که سازمان لیگ باید از قبل آن را ببینید و برنامه ریزی کند. گرما شاید تأثیرگذار بود، اما روی هر دو تیم تأثیرگذار بوده است. شاید این هم یک پوئن مثبت برای آنها بوده است.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست وهشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود وبا نتیجه ۲ بریک تن به شکست داد.

شاگردان جلالی با قبول هشتمین شکست این فصل خود با ۳۰ امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماندند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.