در پی اظهارات فرید بهزادی کریمی، بازیکن ماشین‌سازی تبریز، مبنی بر تمایلی که به عدم قهرمانی پرسپولیس وجود دارد و در پی شکست این تیم برابر سپاهان صورت گرفت، باشگاه پرسپولیس پیگیری جدی خود را آغاز کرد.

 ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد که در پی آن، بخش حقوقی باشگاه اقدام به تنظیم دادخواست نمود.

در این دادخواست از مراجع مسوول فدراسیون فوتبال در امور انضباطی و برگزاری پاک رقابت‌های لیگ، خواسته شده است علاوه بر رسیدگی به ادعاهای مطرح شده از سوی بازیکن ماشین‌سازی تبریز بعد از شکست روز جمعه این تیم در اصفهان، شائبه‌ها و تردیدهای پیش آمده را بر اساس اصول رقابت جوانمردانه و مساوات تا حصول نتیجه قطعی مورد پیگیری دقیق قرار دهد.

گفتنی است؛ اظهارات فرید کریمی بهزادی که درباره عدم قهرمانی پرسپولیس و تمایلات در تبریز برای این منظور که به محض شکست تیمش برابر سپاهان مطرح شده بود، به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به شرایط مالکیت و اداره این باشگاه، گمانه‌زنی‌های فراوانی را رقم زد.

باشگاه پرسپولیس نیز خواهان آن شده است که مراجع مسوول در این امر رسیدگی لازم را با توجه به ابزارهای تحت اختیار، انجام دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.