حبیب‌الله دهمرده نماینده مرم زابل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت) پارلمان در تذکری شفاهی با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان، گفت: دولت برای خشکسالی بسته‌ای ارائه داد، اما عملیاتی نشد و خاطره‌ تلخی از آن برای مردم استان باقی ماند.

وی افزود: در زمینه سیل، دولت در استان‌های مختلف بسته جامع و کاملی را در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت ارائه کرد که خواستار تعمیم این بسته‌ها به استان سیستان و بلوچستان نیز هستیم.

نماینده مردم زابل در مجلس با انتقاد از افزایش موج گرانی‌ها، اظهار داشت: آستانه تحمل مردم، به‌خصوص در قشر آسیب‌پذیر بسیار پایین آمده و دولت باید به وظیفه ذاتی خود در این حوزه عمل کند.

دهمرده ادامه داد: جماعتی بدون مد‌نظر قرار دادن شرایط، شایعه گرانی بنزین را در جامعه راه انداختند و موجب تشویش افکار عمومی شدند که خلاف قانون بود و قصد داشتند که عامدانه مردم را نسبت به مسئولان بدبین کنند که باید با منشأ این شایعات برخورد شود.

نماینده مردم زابل در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: لازم است با مفسدان اقتصادی به خصوص دانه درشت‌ها برخورد قاطع صورت گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.