سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس تلاش بی وقفه‌ای را برای بازگشت «باران شیخی» پی گرفته است و تا حصول نتیجه نهایی، تلاش خود را ادامه می‌دهد.

وی اظهار داشت: در همان ابتدا کارشناسان پلیس متوجه شدند باران را از استان خارج کرده‌اند بنابراین پلیس از سه روش اقدامات پلیسی، گزارش‌های محلی، همکاری با خانواده باران درحال پیگیری وضعیت باران است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: از روز دوم مفقود شدن باران، تیم‌هایی از کارشناسان پلیس به استان‌هایی که حدس زده می‌شد باران در آنجا نگهداری می‌شود، اعزام و با شدت و جدیت، جستجو ادامه دارد.

سردار عزیزی افزود: پلیس در روز دوم مفقودی باران موفق شد تا افرادی که باران را برده‌اند، متقاعد کند تا با خانواده وی تماس گرفته و مطمئن شویم که باران سالم و سلامت است.

وی اظهار داشت: اکنون نجات جان باران و برگرداندن او از هر موضوع دیگری واجب‌تر است و کاری به دلایل این موضوع نداریم و به شایعاتی که در این راستای مطرح می‌شود، توجهی نمی‌کنیم چرا که حفظ حرمت و آبروی خانواده باران نیز برای پلیس اهمیت دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: پلیس، دستگاه قضایی و اعضای شورای تأمین استان مرکزی همگی به دنبال این پرونده هستند و با جدیت آن را پیگیری می‌کنند.

 سردار عزیزی گفت: برای اطمینان افکارعمومی از سلامتی باران باید عنوان کرد که روز پنجشنبه گذشته نیز باران توانسته دوباره به صورت تلفنی با مادر خود صحبت کند، مردم مطمئن باشند که مجموعه پلیس با تمام توان خود به دنبال پیدا شدن باران است و هر اقدامی که در این زمینه لازم باشد را برای بازگرداندن باران به خانواده اش انجام می‌دهد.

«باران شیخی» دانش آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه ۲۴ فروردین ماه جاری بعد از خروج خانه در شهرک مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد.

برخی هنرپیشگان و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور نیز در آغاز خبر گم شدن باران برای همراهی با خانواده باران، عکس این دختربچه را در صفحه‌های شخصی خود بازنشر دادند.

مهاجران از شهر‌های تازه تاسیس در استان مرکزی است که در ۲۵ کیلومتری اراک واقع شده و در این منطقه بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.