حسین امیرعبداللهیان با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم غزه، گفت: این حمله ددمنشانه ناشی از خوی سفاک و خونریز غارتگران رژیم صهیونیستی و حمایت‌های همه‌جانبه رئیس‌جمهوری نژادپرست آمریکا از این رژیم است.

وی ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم اشغالگر قدس به غزه افزود: سکوت مجامع بین‌المللی و مماشات و سکوت برخی کشورهای اسلامی و عربی در قبال این تجاوز بی‌رحمانه علت دیگری برای تداوم بمباران کودکان، زنان و مردان غزه است. از مجامع بین‌المللی، مجالس کشورهای اسلامی و بین‌المجالس جهانی و اسلامی می‌خواهیم که با محکوم کردن این حملات ضد انسانی و در حمایت از ملت فلسطین اقدام کنند.

امیرعبداللهیان یادآور شد: حمایت دولت آمریکا نمی‌تواند سرنوشت محتوم و حتمی وی و رژیم صهیونیستی را تغییر دهد و مقاومت فلسطین با قدرت و صلابت به دوران اشغالگری و دولت منحوس صهیونیستی پایان خواهد داد و قدس و سرزمین‌های اشغالی به حول و قوه الهی آزاد خواهد شد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه مسأله فلسطین را فراموش نخواهد کرد و اقدامات غیر قانونی و یک‌جانبه دولت آمریکا ذره‌ای خلل در اراده و عزم ملت‌های اسلامی در حمایت از فلسطین و کمک برای آزادی قدس و سرزمین اشغالی ایجاد نکرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.