ابوالفضل نجفی مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت درباره حادثه غرق شدن دو شهروند پاکدشتی اظهار داشت: بعد از سه روز جستجوی مستمر جنازه نفر دوم در روستای باغ خاص ورامین پیدا شد.

 وی درباره نحوه وقوع حادثه بیان داشت: طبق مشاهدات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده فردی که مشغول جمع‌آوری ضایعات بوده در کنار رودخانه کبودگنبد در حال جدا کردن و تفکیک ضایعات بوده که یکی از فرزندان فرد مذکور به داخل رودخانه سقوط می‌کند.

نجفی ادامه داد: در پی این حادثه پدر ۵۵ ساله برای نجات فرزند ۲۶ ساله، خود را به آب می‌زند و متأسفانه به علت حجم بالای آب هر دو نفر غرق‌شده که پس از اطلاع تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام می‌شوند.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری پاکدشت درباره نحوه پیدا شدن جنازه‌ها عنوان کرد: در ساعت اولیه پس از بستن آب ورودی به کانال یک جنازه پیدا شد و پس از سه روز جستجو با کمک نیروهای غواص آتش‌نشان در باغ خاص ورامین جنازه دوم پیدا شد.

وی با ابراز تأسف درباره این موضوع خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی‌های خوبی که امسال شاهد بودیم حجم آب در کانال‌ها بسیار زیاد بوده و خانواده‌ها از تردد در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند و نکات ایمنی را همواره مدنظر داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.