برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پاختاکور و پرسپولیس گفت: دیروز خبرنگارانی از ایران آمدند و درباره داوری از من پرسیدند که من خواستم آنها را آرام کنم اما الان چه باید بگویم؟ همه عملکرد داوری را دیدند.

وی در ادامه نشست خبری خود درباره اینکه پرسپولیس سال قبل نایب قهرمان آسیا شد اما چه شد که این دوره از مرحله گروهی حذف شدید؟ افزود: من بعد از قرعه کشی هم گفتم در گروه سختی قرار گرفتیم. هر تیمی می توانست از این گروه صعود کند. وقتی هر ۴ تیم برای صعود برنامه ریزی کردند جزییات می تواند تعیین کننده باشد. در این شرایط درباره داوری چه باید بگویم؟در این شرایط مسائل خیلی جزیی هم می‌تواند تاثیر گذار باشد. ۴ امتیاز داوران از ما گرفتند همان طور که در فینال آسیا داوری برای ما مشکل ساز بود. 

برانکو در مورد برنامه ریزی بازی ها و خستگی بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: بله مشخصا این تعداد بازی‌ها روی اجرای یک تیم نه پرسپولیس بلکه هر تیمی اثر می‌گذارد. فشردگی بازی ها امروز در بازی بچه ها تاثیری نداشت چرا که خیلی خوب بازی کردند اما تلاش بچه ها به نتیجه نرسید چرا که به دنبال برد در این بازی بودیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه فکر می کنید چه تیم هایی از این گروه صعود می کنند گفت: السد تیم خیلی خوبی است و من فکر می‌کنم السد در کنار پاختاکور از این گروه صعود کنند.

وی ادامه داد: در بازی اول گل آفساید خوردیم. در بازی با السد هم گل در دقایق آخر دریافت کردیم اما الان در زمین حریف بازی کردیم و نمی توانیم ۲۵ موقعیت ایجاد کنیم. داور یک پنالتی صد در صد ما را نگرفت. همه این صحنه را دیدند اما فقط داور ندید. حریف یک بازیکن کلیدی داشت و آن هم داور بود. ما چه می توانیم بگوییم. ما مقابل پاختاکور بازی کردیم و موقعیت به دست آوردیم اما گل نزدیم. بهترین بازیکن حریف دروازه بان این تیم بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.