علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست برار پاختاکور و حذف از آسیا اظهار کرد: شرمنده هواداران و مردم ایران شدیم. بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه باختیم. می توانستیم حتی مساوی بگیریم و این تساوی می توانست به ماکمک کند که به مرحله بعدی صعود کنیم.

او افزود: موقعیت هایمان گل نشد و از طرف دیگر غافلگیر شدیم و گل خوردیم. پاختاکور تیم قدرتمندی است و جبران سخت بود. آسیا برای ما تمام شد اما هواداران را می توانیم خوشحال کنیم. می توانیم در لیگ ایران و جام حذفی قهرمان شویم و دوباره هواداران را خوشحال کنیم.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در این دیدار به دنبال برد بود یا تساوی؟ تصریح کرد: در تمام بازی ها برای برد وارد زمین می شویم. فینالیست دوره قبل در تمام بازی ها به دنبال برد است. رسیدن به پیروزی حرفی است که برانکو می گوید و همیشه برای برد وارد زمین می شویم. حتی صعود کرده بودیم بازهم برد می خواستیم.

او درباره داوری این مسابقه نیز بیان کرد: دیروز هم برانکو گفت که اشتباه های داوری از قصد نیست اما خیلی به ضرر ما بود. بازی رفت هم گلی که خوردیم آفساید بود. برابر السد هم گل آفساید خوردیم و در این مسابقه نیز دو پنالتی ما گرفته نشد.

بیرانوند همچنین بیان کرد: با یک مساوی می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. اینجا مساوی می کردیم با یک برد برابر السد به دور بعد صعود می کردیم اما نشد و متاسفانه آسیا را از دست دادیم و باید برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی تلاش کنیم.

دروازه بان پرسپولیس در پایان گفت: ما تمام تمرکزمان را برای بازی های دیگر می گذاریم اما قطعا برابر السد هم برای برد وارد زمین می شویم که در تهران هم برنده باشیم. تمرکز ما برای لیگ و جام حذفی است تا با قدرت به آسیا برگردیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.