فرهاد مجیدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل الدحیل و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. انتظار داشتم بازی بهتری انجام بدهیم. می‌دانستیم تیم حریف بازی بسته‌ای به نمایش می‌گذارد. نتوانستیم گل را حفظ کنیم. تعویضی‌های ما کارشان خوب نبود. هم ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و هم الدحیل. از نحوه کار تیم راضی نیستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فرشاد ماجدی با سفارش میرشاد ماجدی به استقلال اضافه شده است، گفت: منمیرشاد ماجدی را ۱۰ سال است ندیده‌ام. فرشاد ماجدی از دوستان من است و از او خواستم در کنار تیم باشد و در چند بازی باقیمانده به ما کمک کند. حضور او در تیم ارتباطی به میرشاد ماجدی ندارد.

سرمربی استقلال درباره بی انگیزگی تیمش گفت: من اسمش را بی انگیزگی نمی‌گذارم. مطمئن بودم بازیکنانم همه توانشان را در زمین می‌گذارند. تیم ما از لحاظ بدنی مشکل دارد. من این را بارها به شفر گفتم. بازیکنان ما با تمام وجودشان بازی کردند. بعضی از بازیکنان ما با وجود مصدومیت بازی کردند.

سرمربی استقلال در مورد تغییر سیستم تیمش هم، گفت: این تغییر سیستم به خاطر داشته‌های ما بود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا فشردگی بازی‌های لیگ روی نتایج تیمش در آسیا تأثیر داشته است یا خیر اظهار کرد: اجازه بدهید در مورد مسأله‌ای که در حیطه کاری من نیست صحبت نکنم. فکر نمی‌کنم برنامه بازی‌ها به نتایج ما ارتباطی داشته باشد. همه جای دنیا بازی‌ها فشرده است.

مجیدی در پایان درباره طارق همام هم گفت: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. من ۵ سال است که در استقلال نیستم ولی نمی دانم چه اتفاقی در باشگاه استقلال افتاده است که یک بازیکن وقتی می بیند در لیست بازی نیست، می‌گوید می‌خواهم به خانه بروم. چه بلایی سر این باشگاه آورده‌اند. منِ فرهاد مجیدی یک بار به خودم اجازه این کار را به ندادم. این پیراهن برای بعضی‌ها گشاد است. هر کسی نمی‌تواند در این باشگاه بازی کند. بازیکن خارجی که جای خود دارد. تا زمانی که من در استقلال هستم، طارق همام جایی در استقلال ندارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.