سیدجلال حسینی درباره وضعیت پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما چند بازی سخت را پشت سر گذاشتیم که بیش‌تر از همه دیدار برابر پاختاکور و هم‌چنین تراکتورسازی از بازی‌های خارج از خانه ما بود؛ اما بازیکنان ما با تمام وجود زحمت کشیدند تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. با این حال ما از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتیم و نتوانستیم به دور بعدی صعود کنیم. الان دیگر باید همه تمرکزمان فقط روی لیگ برتر باشد. ما دو بازی بسیار سخت پیش رو داریم که برای‌مان بسیار حساس هستند. برابر ماشین‌سازی تبریز باید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و در هفته آخر هم در جم به مصاف پارس جنوبی برویم. از هواداران خواهش می‌کنم مثل همیشه که حمایت کردند و سنگ تمام گذاشتند در این شرایط حساس هم از تیم حمایت کنند.

او افزود: ما دو بازی بسیار سخت داریم که امیدوارم همه کمک کنند در این دو بازی حساس پیروز بشویم چرا که می‌دانیم کارمان برای کسب عنوان قهرمانی سخت است. ما بازیکنان پرسپولیس مطمئناً همه تمرکزمان روی این دو بازی است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اشتباهات داوری در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: متأسفانه ما از داوری خیلی ضربه خوردیم. همه دیدند داوری چقدر ما را اذیت کرد اما باید بپذیریم که دیگر آسیا برای‌مان تمام شده و الان دیگر فقط باید درباره لیگ برتر صحبت کنیم. ما کارمان برای آینده سخت خواهد بود. رقیبان پشت سرمان هستند که این نشان می‌دهد شرایط چقدر حساس است. امیدوارم همه مجموعه باشگاه و بازیکنان تمرکز کافی داشته باشیم و بتوانیم در این دو بازی بسیار حساس به پیروزی برسیم. ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم و آسان به این جایگاه نرسیده‌ایم. بنابراین نباید به سادگی این جایگاه را از دست بدهیم. اگر نتوانیم در این دو بازی برنده و پیروز شویم دچار مشکلات زیادی از نظر روحی و روانی خواهیم شد.

وی در ادامه با بیان اینکه پرسپولیس هنوز قهرمان لیگ نشده است، گفت: برخی که می‌گویند پرسپولیس دیگر قهرمان شده به خاطر دشمنی با این تیم این گونه مسائل را مطرح می‌کنند. ما مدت زیادی است که صدر جدول هستیم و در شرایط بسیار سختی جنگیدیم و توانستیم شرایط خوبی در جدول داشته باشیم اما الان برخی خیلی راحت می‌گویند پرسپولیس قهرمان شده که بازیکنان و مجموعه تیم را تحت فشار بگذارند. همین الان همه می‌دانند اگر ما یک بازی را با پیروزی پشت سر نگذاریم رقیبان به ما می‌رسند. اینکه می‌گویند پرسپولیس از الان قهرمان شده به خاطر دشمنی با ماست. قهرمانی این گونه به دست نمی‌آید و باید برای به دست آوردن آن جنگید. ما هر زمان توانستیم جام را بگیریم و بالای سر ببریم آن زمان قهرمانیم نه الان که دو بازی حساس پیش روی‌مان است و هر لحظه امکان دارد در این دو بازی اتفاقی رخ دهد. من از همه هواداران و هم‌چنین از مجموعه باشگاه می‌خواهم به این گونه حرف و حدیث‌ها توجه نکنند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند. برخی در شرایط حساس به خوبی می‌دانند چگونه باید به پرسپولیس ضربه بزنند و این ضربه هم کنترل شده است. من از هواداران می‌خواهم در این شرایط حساس فقط از تیم حمایت کنند و به حرف و حدیث‌ها توجهی نداشته باشند.

حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس به کسب «دوگانه» هم در لیگ و هم در جام حذفی فکر می‌کنند یا خیر؟ گفت: متأسفانه خیلی از حاشیه‌ها از همین جاها شروع می‌شود. قبلاً راحت صحبت می‌کردند و می‌گفتند پرسپولیس سه‌گانه و یا دوگانه به دست می‌آورد، فوتبال این گونه نیست. بهترین اتفاق برای یک تیم این است که قدم به قدم و بازی به بازی پیش برود. شما نمی‌توانید درباره بازی که الان پیش روی شما نیست صحبت کنید. شما که هنوز در لیگ بازی دارید قاعدتاً نباید به جام حذفی فکر کنید. ابتدا باید تمرکزتان برای بازی در لیگ باشد و پس از آن به حضور قدرتمند در جام حذفی فکر کنید. از دو هفته قبل به ما می‌گفتند که شما قهرمانید اما الان که از آسیا حذف شدیم می‌گویند نه، پرسپولیس قهرمان نمی‌شود، این گونه حرف و حدیث‌ها با روح و روان بازیکنان بازی می‌کند. کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند قطعاً به تیم کمک نمی‌کنند بلکه باعث تضعیف روحیه بازیکنان می‌شود. من از بازیکنان می‌خواهم که به این گونه مسائل توجه نکنند و فقط بازی خودشان را انجام بدهند. الان همه تمرکز پرسپولیس بازی با ماشین‌سازی است تا عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی در پایان درباره وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس هم گفت: تلاش‌های خوبی در باشگاه انجام شده، آقای عرب هم واقعاً در این زمینه زحمت می‌کشند. امیدواریم این تلاش‌ها ادامه داشته باشد تا مشکلات مالی هم برطرف شود. ما همه باید برای خوشحال کردن هواداران تلاش کنیم و وظیفه ما همین است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.