حسینعلی حاجی دلیگانی ، به بیانیه شورای عالی امنیت ملی در رابطه با برجام اشاره کرد، گفت: با توجه به اینکه آمریکایی ها از برجام خارج شده بودند و اروپایی ها هم وظیفه خود را نسبت به آنچه که در معاهده برجام تعهد کرده بودند؛ انجام نداده اند پس ما بایستی یک عکس العملی را در قبال این بدعهدی ها داشته باشیم.

وی بیانیه شورایعالی امنیت ملی را کار بسیار درستی خواند و افزود: به هر حال ما نیز نمی توانیم بیشتر از این نقض عهد کشورهای عضو برجام را تحمل کنیم بنابراین بیانیه ای که از سوی شورای عالی امنیت صادر شده است یک کار بسیار درستی به شمار می رود.

بیانیه شورایعالی امنیت ملی نشان داد که باید کشورهای عضو برجام به تعهدات خود عمل کنند

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: شورای عالی امنیت ملی با این بیانیه زمان مشخصی را برای کشورهای عضو برجام تعیین کرد تا که آنها وظیفه خود را در قبال این تعهد نامه انجام دهند و مطرح کردند که در غیر اینصورت ما می توانیم و دستمان باز است نسبت به آنچه که منافع کشورمان اقتضا می کند عمل کنیم.

همگان متوجه شده اند که کشورهای عضو برجام چه طرف های فریب کاری هستند

نماینده مردم شاهین شهر به بد عهدی های کشورهای عضو برجام در قبال ایران اشاره و تاکید کرد: ایران بسیار خویشتن داری از خود نشان داد اما در حال حاضر همگان متوجه شده اند که کشورهای عضو برجام چه طرف های فریب کاری هستند در حالی که ما این مسئله را از همان روزهای نخست مذاکره به همه گوش زد کردیم که به این ها اعتماد نکیند اما متاسفانه اعتماد کردند و این شرایط را برای کشور بوجود آوردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.