امیر کیومرث حیدری روز پنجشنبه در بازدید از پادگان شهید برخورداری عجب شیر افزود: بار اول نیست که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهره پلید خودشان را نشان می دهند، ما از روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران با این موضوع همراه بودیم و تاکنون با فضل خدا و تبعیت از ولایت فقیه، روی پای خود ایستاده ایم.

وی اظهار داشت: به ملت بزرگوار ایران اسلامی به عنوان یک سرباز این کشور و سرباز ولایت اطمینان می دهم که سربازان وطن در نیروهای مسلح، بیدار و هوشیار تحولات را رصد می کنند و هیچ یک از دشمنان، جرات تعرض به میهن عزیز اسلامی را ندارند.

امیر حیدری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ارتشی مکتبی و اسلامی است، افزود: نیروهای ارتشی با آموخته ها و آموزه های اسلامی و در راستای دفاع از کشور آموزش دیده اند و روحیه ایثار و شهادت طلبی در این عزیزان روز افزون است.

وی به هدف بازدید خود از پادگان شهید برخورداری عجب شیر اشاره کرد و افزود: این مرکز آموزشی یکی از مراکز بسیار خوب و انسان ساز است.

وی با بیان اینکه سالانه در مراکز آموزشی کل کشور نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر ورودی داریم، افزود: در اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن محیط مناسب برای سربازان، ارتش اقدام کرده و با فراهم کردن شرایط زیستی، پرورشی و آموزشی مناسب، سعی در تربیت مدیران و حافظان و پاسداران ارزش های انقلابی به نحو احسن دارد.

مرکز آموزش ۰۳ عجب شیر در زمینی به مساحت ۱۷۸ هکتار در فاصله ۹ کیلومتری دریاچه ارومیه واقع شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.